کد خبر: ۳۱۰۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

اقتدار دریایی ایران در آب‌های منطقه‌ای وفرامنطقه‌ای غیرقابل‌انکار است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: ایران اسلامی دارای قدرت دریایی غیرقابل‌انکاری در پهنه آب‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای است.

وی از قدرت دفاعی دریایی ایران به عنوان یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی در زمان کنونی نام برد و افزود: ایران اسلامی دارای قدرت دریایی غیرقابل‌انکاری در پهنه آب‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای است.

به گزارش مارین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سردار علی رزمجو صبح یکشنبه در جمع پاسداران نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی بود که این اتفاقات در سطح جهان بی‌نظیر است.

سردار رزمجو با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج‌فارس، خاطرنشان کرد: برخورداری از توانمندی در دریا یک عامل مهم اقتدار برای هر نظام محسوب می‌شود که ایران اسلامی از این توانمندی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش قدرت الهی، خون پاک شهیدان و ولایت‌فقیه در شکل‌گیری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: این انقلاب در مقابل همه قدرت‌های دنیا ایستاده است و هیچ ترسی از هیچ قدرتی ندارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به موقعیت استراتژیک خلیج فارس، بیان کرد: با توجه به اهمیت خلیج فارس، کنترل و حفظ امنیت این آبراهه مهم تنها با همکاری کشورهای منطقه امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه حضور بیگانگان در خلیج فارس باعث ورود خدشه به امنیت آن می‌شود، گفت: خلیج فارس با داشتن ظرفیت‌های فراوان همواره مورد نظر بیگانگان بوده است.

سردار رزمجو با اشاره به دستگیری متجاوزین آمریکایی در خلیج فارس، اضافه کرد: پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه حیثیت سیاسی و نظامی آمریکا در خلیج‌فارس را با اقدام خود برای دستگیری آمریکایی‌ها شکستند.

وی با اشاره به اینکه تفنگداران آمریکایی تحت‌الحفظ و با اسکورت بالگردها و شناورهای نیروی دریایی سپاه در آب‌های بین‌المللی رها شدند، افزود: این اقدام بر اساس تدبیر انقلاب اسلامی و سلسله‌مراتب فرماندهی عزت مندانه و همراه با رافت اسلامی بود.


ارسال نظر