کد خبر: ۳۱۰۴۱
تعداد بازدید: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

برگزاری نشست فعالان،مسئولین و مدیران دریایی در استان هرمزگان

نشست هم اندیشی فعالان،مسئولین و مدیران حوزه دریا با حضور "دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری" در بنیاد نخبگان استان برگزار شد.
نشست هم اندیشی فعالان،مسئولین و مدیران حوزه دریا با  حضور "دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری" در بنیاد نخبگان استان یکشنبه 11 بهمن ماه 94، برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، این نشست با هدف گسترش تعامل فناوران و مستعدان استان هرمزگان در جهت بهره برداری موثر از امکانات دریا و شناسایی ظرفیت های استان و راهکارهای حمایت ستاد از استانهای ساحلی در بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار شده است.
لازم به ذکر است تهیه اطلس امکانات و توانمندی‌های دریایی استان، سمینار فرصت های سرمایه‌گذاری در توسعه سواحل و صنایع دریایی استان، تدوین طرح جامع راهبردی توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در استان، کاربرد انرژی های تجدید پذیر در صنایع کشتی سازی و تجهیزات دریایی و ... از جمله محورهای بحث شده در نشستی مشترک بین رییس محترم ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران، اعضای هیأت علمی و فعالان در حوزه دریا می باشد.
لازم به ذکر است بازدید از پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، دیدار با استاندار، بازدید از آزمایشگاه های دریایی دانشگاه هرمزگان، بازدید از  پارک علم و فناوری استان و ... از برنامه های جنبی این سفر  بوده است.


ارسال نظر