کد خبر: ۳۱۰۴۹
تعداد بازدید: ۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

پاسداران خلیج فارس نشان فتح گرفتند

از سوی فرمانده معظم کل قوا؛ پاسداران بازداشت کننده متجاوزان امریکایی نشان فتح گرفتند.
از سوی فرمانده معظم کل قوا؛ پاسداران بازداشت کننده متجاوزان امریکایی نشان فتح گرفتند. 
به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان  این نیرو که در جریان توقیف شناورهای امریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز امریکا در محدوده جزیره فارسی، اقدام شجاعانه و بهنگام کرده بودند، به افتخار دریافت «نشان فتح» از دست حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا نائل شدند.


فرمانده کل قوا همچنین با تشویق درجه و ارشدیت به سایر فرماندهان و کارکنان مربوط به این عملیات حسب درخواست ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کردند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
0
جان مک‌کین:
اهدای نشان افتخار به دستگیرکنندگان تفنگداران آمریکا تحقیرآمیز بود/ اوباما در محکوم کردن رفتار ایران ناکام ماند

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در سخنانی اهدای نشان افتخار به فرماندهان سپاه پاسداران ایران بابت دستگیری تفنگداران آمریکایی را تحقیرآمیز نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نوشته روزنامه «واشنگتن پست» جان مک کین امروز (دوشنبه) در سخنانی با اشاره به اهدای نشان افتخار «فتح» به دست «آیت‌الله خامنه‌ای» فرمانده کل قوای ایران به نیروهای سپاه پاسداران ایران بابت دستگیری تفنگداران دریایی متجاوز به آب‌های ایران عنوان داشت: «به آمریکایی‌ها اهانت شد و آن‌ها تحقیر شدند.»
مک کین در ادامه افزود، دولت اوباما در محکوم کردن رفتار ایران که نقض قوانین حقوقی جهانی و قرن‌ها سنت دریانوردی بود، ناکام ماند.
وی در ادامه گفت، آیت‌الله ایران (مقام معظم رهبری) آشکارا دیدگاه خود را درباره نحوه رفتار با آمریکایی‌ها نشان داد.
رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: «اینک زمانی است که رئیس جمهور و مقام‌های دولت که به طور باور نکردنی رفتار ایران را ستودند و این حادثه را بی‌اهمیت جلوه دادند، موضع آمریکا را مشخص کنند، با اطمینان اصول بین‌المللی را تصدیق نمایند و از حقوق زنان و مردان نظامی ما دفاع کنند.»
ارسال نظر