کد خبر: ۳۱۱۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

هیچ سهام داری در دراز مدت از تاید واتر ضرر نکرده است

مدیربرنامه ریزی و توسعه تاید واتر گفت: در دوران تحریم سهام داران تاید واتر بسیار وفادار بودند و هیچ سهام داری در دراز مدت ار داشتن سهام تاید واتر ضرر نکرده است.
مدیربرنامه ریزی و توسعه شرکت تاید واتر گفت : در دوران تحریم سهام داران تاید واتر بسیار وفادار بودند و هیچ سهام داری در دراز مدت ار داشتن سهام تاید واتر ضرر نکرده است.
به گزارش مارین نیوز، صادقی گرمارودی در اولین جلسه ستاد اجرایی هجدهمین همایش صنایع دریایی که در شرکت تاید واتر برگزار شد ضمن خوش آمدگویی به حاضران و اشاره به این نکته که تاید واتر اولین شرکت بورسی در حوزه بنادر است و بیش از 48 سال سابقه فعالیت بندری و دریایی دارد گفت : «هیچ سهام داری نداریم که در دراز مدت از داشتن سهام تاید واتر ضرر کرده باشد.»
وی گفت: «تحریم مشکلاتی را برای تاید واتر به وجود آورد اما با برنامه ریزی دقیق و با جایگزین کردن بعضی فعالیت ها تاید واتر مسیر رشدش را دنبال کرد.»
صادقی در ادامه از تمامی مدیران و سهامداران که در زمان فشار تحریم همیشه همکار و پشتیبان شرکت بودند تشکر نمود.
مدیر برنامه ریزی و توسعه تاید واتر خاورمیانه  اذعان داشت : «در مورد بحث های سرمایه گذاری نیز در بنادر شمال و جنوب به احداث سیلو، احداث انبار مسقف و اراضی پشتیبانی و خرید تجهیزات چه در خشکی و چه در دریا جزو اولوویت های تاید واتر است.»
وی در همین راستا گفت: «بعضی از این کار ها در قالب شرکت های اقماری تاید واتر پوشش داده می شوند و این شرکت ها ماموریت خود را در کنار ماموریت تاید واتر دنبال می کنند. در کنار همه ی اینها مجموعه آموزشی تاید واتر در سه مقطع کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد  تحت عنوان ساحل و فرا ساحل که وابسته به جهاد دانشگاهی علمی و کاربردی است. تاید واتر در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به تربیت بیش از 3000 دانشجو پرداخته است و بیش از 3000  دانشجوی فارغ التحصیل شده دارد. در بندر عباس و بندر انزلی این دانشگاه ها مستقر هستند و تربیت شدگان این رو دانشگاه در شرکت های مربوطه به کار گرفته شده اند.»
وی در همین راستا گفت : از اولویت های اصلی تاید واتر در شرایط پسا تحریم، ورود به بنادری که نیاز به سرمایه گزاری داشته باشند است. در حوزه پشتیبانی در بحث غلات بیش از 400 هزار تن ظرفیت انبارش داریم. بیش از 370 هزار متر مربع فضای انبار مسقف داریم. شرایط پایداری را در بعضی قرار داد ها داریم هرچند انتظار از تاید واتر بیش از اینهاست. در پوشش بودجه ای ما 9 ماهه شرایط بودجه  را تامین کرده ایم و امیدواریم سال 95 با توجه به شرایط سرمایه گزاری که برای تاید واتر هست و تجارب و تخصصی که در بدنه تاید واتر هست شرایط بهتری را رقم بزند.


ارسال نظر