کد خبر: ۳۱۷۴۷
تعداد بازدید: ۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

همکاری شرکت تاسیسات دریایی وقرارگاه خاتم الانبیا تا سال ٩٦

مدیرعامل جدید شرکت تاسیسات دریایی با اشاره به امضای تفاهمنامه میان این شرکت و قرارگاه خاتم الانبیا اظهارکرد: در فازهای ١٣ و ٢٢ تا ٢٤ تا سال ٩٦ به اجرای پروژه های مشترک اقدام خواهیم کرد.
به گزارش مارین نیوز، ابوالقاسم رحمانی مدیرعامل جدید شرکت تاسیسات دریایی دیروز روز دوشنبه در مراسم معارفه خود که با حضور مدیران ارشد نفت در این شرکت برگزار شد، با ابراز امیدواری که با همکاری هیئت مدیره و تلاش کارکنان شرکت همچون تجربیات گذشته، بتوان موفق بود، گفت: طی ٦ ماه آینده چهار سکوی شرکت تاسیسات دریایی باید نصب شده و به بهره برداری برسند. 
وی با بیان این که قرارداد ٧٦٠ میلیون دلاری حفاری با حدود ٣٠ ماه کار و مهندسی خط لوله گاز عمان در دستور کار این شرکت قرار دارد، تصریح کرد:‌ امیدواریم بتوانیم به اجرای این پروژه ها با مشارکت برخی شرکتها اقدام کنیم.
مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی درباره ساخت سکوی ٧ هزار تنی فروزان نیز گفت: با توجه به این که هم اکنون سکو به ایران منتقل شده است، بنابراین امیدواریم بتوانیم ساخت این سکو را طبق برنامه به پایان برسانیم. 
رحمانی با اشاره به امضای تفاهمنامه میان تاسیسات دریایی و قرارگاه خاتم الانبیا ابراز امیدواری کرد که در فازهای ۱۳ و ۲۲ تا ٢٤ بتوان تا سال ۹۶ به صورت مشترک پروژه‌هایی را اجرا کرد. 
وی با اشاره به پتانسیل بالایی که به لحاظ نیروی متخصص و تجهیزات در شرکت تاسیسات دریایی وجود دارد، تاکید کرد: با این ظرفیت به یقین شرکتهای بین المللی حاضر به همکاری با ما خواهند بود؛ ضمن این‌که با توجه به ایجاد شرائط مساعد پس از تحریم، باید با شرکتهای بین المللی در اجرای پروژه ها مشارکت کنیم.
مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی صورتهای مالی را یکی از دغدغه های این شرکت و سهامداران آن دانست و افزود: تلاش می کنیم با مشارکت مدیران و کارکنان شرکت به سمت شرکتی با تراز مالی مثبت برویم. ما می‌توانیم وارد بورس شویم.
رحمانی بابیان این‌که قانونمدار است و براساس قانون قدم بر می‌دارد، ادامه داد: مشورت و استفاده از خرد جمعی سرلوحه کار من است.

منبع : شانا 


ارسال نظر