کد خبر: ۳۲۱۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

زیبنده نیست که با پول مردم، کشورهای دیگر را آباد کنیم

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان : بعضی‌ها از ظرفیت بدست آمده در زمان پسا‌برجام ذوق زده شده و ‌سراغ خارجی‌ها رفتند و این برای ما که دارای صنایع کشتی سازی هستیم، زیبنده نیست که با پول مردم، کشورهای دیگر را آباد کنیم.
به گزارش مارین نیوز، جاسم جادری استاندارهرمزگان در بازدید از مجتمع کشتی سازی فراساحل، با تاکید براستفاده از ظرفیت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: وقتی توانایی در داخل وجود دارد، سفارش ساخت شناور به شرکت‌های خارجی برخلاف قوانین و فرامین رهبری و دولت تدبیر و امید است.
عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان بیان کرد: همه مدیران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی‌، صنعتگران و مردم مرزدار این استان از سازمان بنادر ودریانوردی و شرکت ملی نفت کش و حتی بخش خصوصی می‌خواهند با ایمان و اعتماد به صنایع داخلی وعمل به اقتصاد مقاومتی بیش از پیش از ظرفیت‌های داخلی نظیر ایزوایکو استفاده کنند.
جادری بیان کرد: بعضی‌ها از ظرفیت بدست آمده در زمان پسا‌برجام ذوق زده شده و ‌سراغ خارجی‌ها رفتند و این برای ما که دارای صنایع کشتی سازی هستیم، زیبنده نیست که با پول مردم، کشورهای دیگر را آباد کنیم.
استاندارهرمزگان با تاکید بر عمل به اقتصاد مقاومتی گفت: هم اکنون که ایزوایکو پس از سالها تجربه به این مرحله از رشد رسیده، نمی‌توانیم بپذیریم سازمان‌های دریایی بهره بردار بجای تقویت این صنعت اشتغالزا، سفارش ساخت کشتی و سکوهای نفت و گاز را به کشورهای خارجی بدهند.
استاندار هرمزگان در پایان تصریح کرد: ایزوایکو بعنوان شرکتی که به وعده‌های خود عمل کرده، امروز آماده انجام هر نوع خدمت در زمینه ساخت انواع شناورها و صنایع فراساحل است.
بهره‌گیری از توان داخلی را بعنوان روح اصلی اقتصادی مقاومتی است و سفارش ساخت شناور به خارجی‌ها از سوی سازمان های داخلی نتیجه‌ای جز تشدید وابستگی کشور و بیکاری هزاران شاغل در صنایع کشتی سازی داخلی ندارد.

منبع : ایسنا 


ارسال نظر