کد خبر: ۳۲۱۶۲
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

مدیون اعتماد مشتریانمان هستیم

وی با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه مثبتی به رشد و توسعه صنعت دریایی و کمک به این بخش برای رسیدن به جایگاه واقعی در منطقه و جهان داشته است، خاطرنشان کرد: پیشرفت این صنعت به اعتماد داخلی و اراده ملی نیاز دارد.
به گزارش مارین نیوز، حمید رضائیان‌اصل مدیرعامل ایزوایکو در نشست تخصصی توسعه صنعتی استان هرمزگان اظهار کرد : یکی از کلیدی‌ترین صنایع دریامحور صنعت کشتی‌سازی است که رشد و رونق آن می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال پایدار در کشور سبب تاثیرگذاری مثبت بر دیگر صنایع وابسته شده و چرخ صنعت را نیز به حرکت درآورد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه مثبتی به رشد و توسعه صنعت دریایی و کمک به این بخش برای رسیدن به جایگاه واقعی در منطقه و جهان داشته است، خاطرنشان کرد: پیشرفت این صنعت به اعتماد داخلی و اراده ملی نیاز دارد.
مدیرعامل ایزوایکو اضافه کرد: توان علمی و فنی، زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی جوان و خلاق موجود در صنعت کشتی‌سازی کشورمان سبب شده تا ایزوایکو به یکی از قطب‌های توانمند منطقه در این زمینه تبدیل شود و ادامه راه نیز جز با حمایت و همکاری شرکت‌های داخلی و بخصوص مشتریان این بخش امکان‌پذیر نیست.
رضائیان‌اصل تأکید کرد: اعتماد متقابل میان ایزوایکو و مشتریان آن از جمله وزارت نفت، سازمان بنادر و دریانوردی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی موجب ارتقای توان فنی و رشد دانش این بخش در حوزه‌های گوناگون شده و اعتماد و خودباوری ملی برای انجام کارهای بزرگ در این مجتمع را به دنبال داشته است.
وی به ابعاد فنی اجرای پروژه‌های مختلف دریایی نظیر کشتی‌ها، شناورها و سکوهای نفتی و گازی و … اشاره کرد و عنوان داشت: بومی‌سازی دانش ساخت این تجهیزات در داخل کشور حاصل اعتمادی است که از سوی بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به این صنعت صورت گرفته و امیدواریم تدوام یابد.
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران تصریح کرد: حمایت از صنعت کشتی‌سازی موجب حفظ اشتغال موجود و ایجاد امکان رونق‌دهی به صنایع وابسته و ده‌ها حوزه تخصصی و فنی دیگر است که در نتیجه سبب رشد توان اقتصادی کشور می‌شود.
رضائیان تبیین کرد: بدون حمایت مشتریان، این صنعت رشد و پیشرفت نخواهد داشت و تداوم آن نیز به اعتماد ملی و توجه مدیران داخلی نیازمند است تا بتوانیم از فرصت‌های جدید در عرصه بین‌الملل بخصوص در زمینه همکاری‌های علمی نهایت بهره را برده و آینده این صنعت را تضمین کنیم.
وی با تقدیر از حمایت شرکت‌های مختلفی که در طول سال‌های اخیر سفارشات خود را به مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران سپرده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و سعی مجموعه ایزوایکو تحویل مطلوب و با کیفیت محصولات به مشتریان خویش است تا انگیزه آنها برای تولید داخلی تداوم یابد و در عین شاهد حفظ اشتغال موجود و رونق این عرصه باشیم.


ارسال نظر