کد خبر: ۸۱۳۹
تعداد بازدید: ۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

"از جلیقه پوشیدن كاركنان ناوهای آمریكایی هم خبر داریم"

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اشراف كامل این نیرو بر فعالیت و تحركات ناوهای آمریكایی در خلیج فارس، گفت: در خلیج‏فارس دو فروند هواپیماى آنها را نیز ساقط كرده‏ایم.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار امیرعلی حاجی‌زاده گفت: در بخش ترابرى، هواپیماهاى آنتونوف، ایلوشین و نیز هواپیماهاى یاك 12 را داریم كه كار ترابرى را انجام مى‏دهند. آنها در بخش مراقبت و شناسایى هم مأموریت دارند. تجهیزات شناسایى و مراقبت روى آنها نصب شده و در مرزها و خلیج‏فارس و دریاى عمان دائما پرواز دارند.

وی درباره میزان شناخت، نظارت و درصد فعالیت‏هاى دشمن در منطقه نیز گفت: ما به طور كامل بر دشمنان مسلط هستیم. هر تغییرى كه در سواحلمان اتفاق مى‏افتد؛ متوجه مى‏شویم. وقتى در ناوها و رزمناوهاى آنها آماده‏باش اعلام مى‏شود یا كاركنان ناوهاى هواپیمابرشان جلیقه نجات مى‏پوشند وآماده مى‏شوند كه قایق‏ها را داخل دریا بیندازند، همه و همه را ما مطلعیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطر نشان كرد: روزگارى این ناو هواپیمابر بعنوان یك نقطه اتكا برایشان مطرح بود و هنگامى كه به كشورى مى‏گفتند این ناو دارد به سوى ساحل شما حركت مى‏كند، حكومت آن كشور سرنگون مى‏شد؛ اما الان این موضوع خود به یك تهدید براى آنها تبدیل شده است.

ارسال نظر