کد خبر: ۸۱۹۱
تعداد بازدید: ۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

وكیلی در مراسم تودیعش حاضر نشد

صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس در طبقه پانزدهم وزارت نفت در غیاب علی وکیلی برگزار شد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی، صبح امروز با حضور احمد قلعه‌بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت، و در غیاب علی وکیلی، مراسم معارفه موسی سوری، بعنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس، در طبقه پانزدهم ساختمان وزارت نفت برگزار شد.

گفته می‌شود علت اصلی غیبت وکیلی در مراسم تودیعش اعتراض نسبت به نحوه برکناری و اطلاع‌رسانی خود از مدیریت شرکت نفت و گاز پارس بوده است.

بر این اساس، در حالی حکم برکناری علی وکیلی از مدیریت عامل شرکت نفت و گاز پارس از ساعت 19 چهارشنبه شب بر روی خروجی برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده بود که خود وی از این تغییر و تحول کاملا بی‌اطلاع بوده است.

از این‌رو، علی وکیلی صبح امروز به نشانه اعتراض و انتقاد نسبت به نوع برکناری‌اش از حضور در مراسم تودیع و معارفه امتناع کرده است.

گفتنی است، سیدمسعود میرکاظمی، وزیر نفت، چهارشنبه شب با صدور احکام جداگانه‌ای به صورت مستقیم مدیران شرکت‌های نفت و گاز پارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را منصوب کرد.

بر اساس این احكام، موسی سوری بعنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس و سید پیروز موسوی بعنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شده‌اند.

ارسال نظر