کد خبر: ۸۲۷۳
تعداد بازدید: ۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

اضافه شدن سه دكل جدید به ناوگان دریایی شركت حفاری شمال

مدیر عملیات دریای شركت حفاری شمال از اضافه شدن سه دكل حفاری جدید به ناوگان دریایی شركت حفاری شمال تا 18 ماه آینده خبر داد.

رحمانی با بیان اینكه «ناوگان حفاری این شركت در حال ساخت است»، اظهار داشت: با اضافه شدن این ناوگان به ناوگان حفاری، شركت حفاری شمال به‌زودی به بزرگترین شركت حفاری فعال ایرانی در بخش دریا تبدیل می‌شود.  

وی با بیان اینكه «شركت حفاری شمال با در اختیار داشتن كاركنان ناوگان حفاری و نیروهای متخصص توانسته گامی مهم و ارزشمند در راهبری و اجرای پروژه‌های حفاری در دریا بردارد»، ابراز امیدواری كرد كه این شركت بتواند با در اختیار داشتن ناوگان حفاری، تأثیر مثبت و سهم بسزایی در تولید نفت و گاز در میادین تحت نظارت شركت نفت فلات قاره ایران و همچنین در میدان‌های مشترك ایران با قطر داشته باشد.

رحمانی آماده‌سازی سكوی نیمه‌شناور ایران امیركبیر و تكمیل سیستم‌های باقیمانده آن بر اساس استانداردهای جهانی را از برنامه‌های شركت حفاری شمال تا پایان امسال اعلام كرد و گفت: ادامه حفاری چاه اكتشافی دریای خزر، توسعه و تمدید قرارداد با كارفرمای خارجی و بازسازی جزیی بر روی سكوی ایران خزر نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شركت حفاری شمال است.

ارسال نظر