کد خبر: ۸۳۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

بزرگترین پورت اپراتور جهان در بندر شهیدرجایی؟

مدیر لجستیك شركت دریایی و بندری كاوه از اقدام این شركت در جذب بزرگترین پورت اپراتور دنیا جهت ورود و فعالیت در بندر شهیدرجایی خبر داد.

به گزارش مارین نیوز، امید دیلمی با بیان اینکه «شركت خدمات دریایی و بندری كاوه بعنوان یك شركت متخصص در مدیریت ترمینال‌های بندری همواره خود را بازوی اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی می‌داند»، ادامه داد: از این رو و با توجه به تأكیدات معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر راه و ترابری و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در تبدیل بندر شهیدرجایی به هاب كانتینر، تكلیف خود دانستیم تا تمام توان خود را در جهت تحقق این مهم به كار بندیم.

وی گفت: در این راستا، شركت کاوه با جذب شانگهای پورت، بعنوان بزرگترین پورت اپراتور دنیا، در سال 2010 و با هدف تقویت ترانزیت و ترانشیپ از مسیر ایران، افزایش ترافیك بار، جذب خطوط معتبر كشتیرانی و ایجاد مراكز توزیع كالا (پارك لجستیك) گام بزرگی در رشد بنادر كشور برداشته است.

وی ابراز امیدواری كرد با حضور پورت اپراتور اول دنیا در بندر شهیدرجایی و مشاركت در مدیریت و راهبری یكی از ترمینال‌های كانتینر این بندر، استانداردهای روز بنادر دنیا در ایران پیاده شود.

ارسال نظر