تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۵۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۸۷
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
رئیس هیئت مدیره صدرا در گفت‌وگو با تسنیم:
رئیس هیئت مدیره کشتی‌سازی صدرا با اعلام این‌که بدهی‌های صدرا با رشد 20 درصدی به 4800 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: صدرا مانند یک فرزند سرراهی است که کسی آنرا قبول نمی‌کند، از دولت نه رانت‌ می‌خواهیم نه صدقه، فقط پروژه می‌خواهیم.
رئیس هیئت مدیره کشتی‌سازی صدرا با اعلام این‌که بدهی‌های صدرا با رشد 20 درصدی به 4800 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: صدرا مانند یک فرزند سرراهی است که کسی آنرا قبول نمی‌کند، از دولت نه رانت‌ می‌خواهیم نه صدقه، فقط پروژه می‌خواهیم.
به گزارش مارین نیوز، قباد چوبدار در گفت‌وگویی با تسنیم، افزود: اتفاق جدید و قابل توجه و مثبتی برای صدرا روی نداده است، همچنان وضعیت بدهی‌ها، فشارها، بانکی، مالیاتی و بیمه برای آن وجود دارد.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر شرایط صنعت نفت هم باز تغییر زیادی نکرده است که به تجهیز یا فعال شدن بیشتر صدرا نیاز باشد.
وی با بیان این‌که در شمال کشور هم صدرا کاری (پروژه‌ای) ندارد و تعطیل است،‌ افزود: ایزوایکو صاحب دارد و وزارت صنعت از طریق سازمان گسترش صاحب است و دم دروازه است، وقتی قرار است مشکلی حل شود ایزوایکو در اولویت است، طبیعی است چون "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" چه برسد به صدرا.
وی تاکید کرد: صدرا رها شده است، نه قبول دارند دولتی است و نه قبول دارند خصوصی است،  مانند بچه بی‌پدر و مادر شده، اگر چیزی زیادی بیاید به صدرا می‌دهند.
رئیس هیئت مدیره صدرا در ادامه با اشاره به افزایش 20 درصدی بدهی‌های صدرا از اردیبهشت امسال تاکنون گفت: «فرض کنید بچه‌ای را سر چهار راه روی دست یک نفر بگذارند، این بچه گرسنه است و نمی‌توان آن را زمین بگذارند تا بمیرد، از آن طرف هم کسی نیاید بیاید بگوید من پدر یا مادر این بچه هستم. قرارگاه هم تلاش می‌کند ولی مگر زور و توان قرارگاه چقدر است. در این شرایط بد اقتصادی آنها هر چقدر تلاش دارند می‌کنند اما صدرا نیازمند توجه بیشتری است.»
چوبدار تاکید کرد: از دولت نه پول می‌خواهیم نه رانت و نه صدقه، پروژه می‌خواهیم. بیایند پروژه بدهند بگویند کار کنید پول می‌دهیم و کار نکنید پولی در کار نیست.
رئیس هیئت مدیره صدرا اردیبهشت امسال با تشبیه وضعیت صدرا به کلاف سردرگم به تسنیم گفته بود:‌ «به‌عنوان دارنده امکانات بخش خصوصی قادر نیستیم کاری برای صدرا انجام دهیم. در حال حاضر صدرا 4000 میلیارد تومان بدهی دارد که 1800 میلیارد تومان آن به بانک‌هاست. این میزان بدهی سرمایه 10 بانک است، می‌دانید هر بانک در ایران 400 میلیارد تومان سرمایه دارد.»


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
ویکتور هوگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1
4
بر فرض محال اگر ژان والژانی هم پیدا شود که بخواهد کوزت بینوا را از دست تناردیه ها نجات دهد از اون طرف بازرس ژاوری پیدا می شه و...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
1
همش قصص.........هم قصه هم غصه
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
10
اگر شما واقعا دلسوز و کارکن هستید چرا از کشورهای دیگر نمیروید پروژه بگیرید؟ مگر بخش خصوصی یا نیمه خصوصی نیستید؟
تا کی می خواهید چشمتان به دست دولت باشد؟ کدام کارخانه کشتیسازی در دنیا اینقدر معطل دولت خود می ماند؟
دست روی زانوی خود بگذارید وباند شوید نه اینکه لم بدهید وبخوابید وبگویید یکیبیاید ما را بلند کند!!!
اصلا چرا کل کارخانه را اجاره طولانی مدت به چینی ها یا هندی ها نمیدهید تا در کنار آنها کشتی سازی رونق بگیرد؟
بالاخره باید یه کار مثبت کنید دیگر: یا بروید پروژه بگیرید یا جوینت خارجی بگیرید.
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
7
ولی من از همین ادبیات شما چشمم آب نمیخورد که بخواهید خودتان را به زحمت بیندازید. دلتان هم برای کارگرهای بدبخت کارخانجات نمیشوزد.
اصلا خود شما چه تخصصی دارید؟ ازکجا تشریف آوردید کارخانه کشتی سازی؟؟؟
کارگرکشتی سازی شمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
8
واقعاً خجالت نمی کشید که خود را مدیر عامل شرکت میدانید مدیری که بعد از چند سال هنوز را کارخانه را نداند بخداد نمیتواند مدیر باشد مدیر کسی است که از نزدیک مشکلات کارخانه وپرسنل را ببیند نه اینکه به خود زحمت ندهد حتی سالی یک بار به کارخانه بیایید آقای چوبدار از عملکرد شما در این چند سال میتوان به سادگی نتیجه گرفت که جنابعالی بهتر است کارخانه را رها کنید وبه شغل اصلی خود برگردید وکار را به کسانی بسپارید که حداقل دریا رادیده باشند کارخانه صدرا شمال در حدود 9ماه عملاًٌ مدیر ندارد آنوقت شما به فکر سود دهی و پروژه می باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
آقای چوبدار قبلا در کجا مشغول بوده؟ کدام صنعت؟
کارگر بینوا صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
4
آقای چوبدار شما اول برادری خود را ثابت کن بعد درخواست ارث ؛ تا آنجا که ما میدانیم قرارگاه تنها از اسم شما استفاده میکند و عملاً شما اختیار هیچ کاری را بدون اجازه قرارگاه ندارید حتی فروش ضایعات کارخانه هم توسط موسسه کوثر که مربوط به سپاه میباشد انجام میگیرد دیگر دوران سیاه بازی سپری شده است و اصلاً جنابعالی اینکاره نیستید خواهش میکنیم التماس میکنیم دیگر دست از سر صدرا برداریداز صدرا جز پوست و استخوان چیزی نمانده است .
حجت الله
|
United States
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
4
اگه اینقدر بده پس چرا به گفته اون یارو که از ترکیه اومده بود بوشهر صدرا رو ول نمیکنید؟اگه زیان ده هست چرا تعطیلش نمیکنید؟
صدرا نامی که نمی میرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
5
با سلام
آقای چوبدار عزیز سلام
لطفاً اقداماتی که در این چند سال بابت رفع مشکلات صدرا انجام دادید نیز بیان بفرمایید.
اگر اقداماتی هم انجام داده اید به هیچ وجه تاکنون موثر نبوده و همانطور که فرمودید هر لحظه به بدهی ها اضافه می گردد.
بدیهی است بدون انجام کار و پروژه جدید فقط هزینه باقی می ماند.
هیچ رایزنی موثری برای دریافت پروژه های مربوط به صنعت دریا انجام نشده است زیرا از زمان حضور جنابعالی فقط لغو قرارداد وجود داشته و عقد قرارداد در حد صفر بوده است . توجه داشته باشید در هنگام اوج صدرا کسی، سازمانی یا وزارتخانه ای دو دستی پروژه به صدرا نداده بود بلکه جنگندگی مدبران وقت بوده که منجر به دریافت پروژه می گردید. هم اکنون هر کدام از آن پروژه ها جزء افتخارات این مملکت هستند.
اگر نمی توانید به این صنعت کمک کنید تو را به خدا آن را رها کرده و به کسانی که با این صنعت آشنا هستند بسپارید.
اداره کارخانه کشتی سازی با حداکثر سالی یک بار سرکشی تفننی به کارخانه های تحت تملک امکان پذیر نیست.
کارها را به کاردان بسپارید ارق کشتی سازی داشته باشد . به خدا توکل کنید. پیگیری، پیگیری، پیگیری نمایید مشکلات با حمایت خداوند متعال حل خواهد شد.
اگر نمی دانید بدانید که در کارخانه های کشتی سازی تحت تملک جنابعالی کارگران به نان شب محتاج هستند. کارگرانی که عمر و سلامت خود را برای ساخت پروژه های ملی که عکس های آن در تمام اماکن صنعتی برای افتخار نصب شده گذاشته اند.
بدانید نمره شما در اداره این شرکت تاکنون مردودی بوده و آه و ناله کارگران و خانواده هایشان با شما خواهد بود و شما در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشید.
پرسنل صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
2
3
اینها همه زدوبنده......قرارگاه خیانت بزرگی درصنعت کشتی سازی کرده است......
صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
6
اقای چ‌بدار توضیحی درباره اموالی که فروختن وپولش را به شرکت ندادن -همچنین درباره واردات ماشین از کانال صدرا و برج سازی اقای لیراوی در تهران با پول صدرا
اخراجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
4
اگر قدرتی پیدا بشه حساب کتاب صدرا را هم بازرسی کنه ببینه ای شرکت توش چه حبرا بوده چه پولهای وچه افراد ها به کجا رسیدن عملکرد مدیران دفتر بوشهر وتهران برای جیبهای خودشان خوب بود خانه در بهترین نقطه های تهران ومالزی وماشینهای پورش وغیره کارگر بدبخت بسکه قرض کرده هم جلو خامواده وکسبه دیگر ابروی ندارد اینا از خدا نمیترسن اقیون ای حسابرس درست بفریسن تا بزسی کنه ایکس چطوری در عرض ای مدت به پولها رسیده بدختی همه ما کارگر این که از اشخاص مترسیم ایم نون خوردن نشد
کارگر صدرا نکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
5
آقای محترم اگه بدون اطلاع وارد این عرصه شدی کار بیخردانه ای کردی و اگر مطلع بودی !!!!! ببخشید داری دبه میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
1
صدرا تمام شد آخرین رمقهایش توسط آخرین ضربات مدیران نابخرد و اختلاس گر از بین رفت خدا به داد کارگران بیچاره برسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
1
باسلام،در یک مصاحبه حداقل چیزی که باید درست باشد سمت فرد مصاحبه کننده است،در صورتیکه در این مصاحبه سمت هم راست نیست ،اقای مهندس چوبدار رییس هیئت مدیره صدرا نیستند.
ملا صدرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
3
آقای چوبدار بنده هیچ انتقادی بشما ندارم پس از دو سال و نیم مدیریت تیم جنابعالی دیگر حرفی نمیماند قضیه نمیخوام بگم فاسد شدن نمک است بلکه نمک فاسد است که به جان لقمه های صدرا افتاده و تنها راه اول باید نمک با نمکدان کنار برود شما نماینده صدرا نیستیاصلا دلسوز صدرا نیستی. این سناریوی کج فهمی (یا عمدی) از خصوصی سازی کردن است که یک صنعت را به یه عده آدمهای نا اهل میدهند که نه تعصب ملی و نه صنعتی و نه تعهد دینی دارند و بعد هم بر سر اموالی که با پول مردم و دلار 7000 تومان صدرا بزرگ و مجهز شده معامله میکنند برای خودشان اموال جابجا میکنند بنام خود میزنند اگر کسی هم دورو بر صدرا پیدا شود آنقدر این حسابهای بادکنی صدرا را تکرار میکنند که طرف کفشاش هم جا میزارد و فرار میکند.
اگر صدرا ندارد و بدهکار است دیگر چه میخواهید من به جمله شما اضافه کنم صدرا تمنای پول از دولت ندارد صدقه هم نمیخواهد اما از دولت میخواهیم(از قرارگاه هم نه)نمک فاسد با نمکدانش را از سر راه همین بچه سر راهی بردارد خود راه خود را پیدا میکند. همین شرایط قبل از آقای چوبدار در صدرا بود ولی تلاش میشد کار میگرفت و برای مملکت خیر داشت.
محمد شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
3
جناب چوبدار شما پروژه داشتید و قبل از اینکه شروع بشود کنسل کردید (شناورهای نفت خزر) حال چطور حرف از دادن پروژه می زنید! شما که قبول ندارید صنعت کشتی سازی سود ده است اصلا چرا یک شرکت کشتی سازی را خریده اید! شما که همه مشکلات را قبل از در اختیار گرفتن این شرکت می دانستید چرا قبول زحمت کردید؟ لطف بفرمایید اعلام کنید برای رفع مشکلات چه کرده اید؟ آیا مشکلی را حل کرده اید یا مشکلاتی به مشکلات قبلی اضافه کرده اید؟
شما که اینقدر بر صنعت بانکداری واقف هستید و سود را در بانک و بانکداری می دانید بهتر نبود به جای خرید صدرا یک بانک می خریدید یا تاسیس می کردید و زخمی بر زخمهای این شرکت ناتوان وارد نمی کردید؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
1
سلام
در حال ولگردی توی دنیای مجازی بودم به قول باکلاس ها همون وبگردی , که رسیدم به پایگاه خبری تحلیلی خرداد ( http://khordadnews.ir/news/166229) و با مقاله ای با عنوان " معضلی به نام خرید و فروش نوزادان " روبرو شدم . جمله ای نظرم رو به خودش جلب کرد " اینکه فرد یا خانواده ای مجبور شود کودک خود را به خاطر پول یا وضعیت بد اقتصادی و حتی اعتیاد و کارتن خوابی و ترس از آبرو به دست دیگری بسپارد به خودی خود غم انگیز است اما قصه آنجا دردناک تر می شود که خرید و فروش این کودکان برای سوء استفاده از آنان انجام شود"
گفته میشه از این نوزادان برای تکدی گری استفاده میشه , الله علم .
این مطلب چه ربطی به مصاحبه بالا داشت ؟ نمی دونم , آخه آقاهه داشت از بچه سر راهی صحبت میکرد , صدرا , حیوونی حالا چند سالش هست ؟
شب خوش
ناشناس
|
Norway
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
2
اینها همش یه بازی از قبل برنامه ریزی شده هست. صدرا رو تیکه تیکه میکنن اموال کارخونه هاش رو میفروشن به مرور بعدم به بهانه نبود پروژه و عدم بازپرداخت بدهی اعلام برشکستگی میکنن. اونجوری دیگه نه صدرایی هست که بدهی بدهکارها رو بده و اموال و دارایی هاش هم تو شرکت های خصوصی فعال مربوط به قرارگاه تقسیم شده. چوبدار مثل یه مدیر تسویه ای بود که از طرف قرارگاه به اسم بخش خصوصی خریدار شرکت مامور شد به ورشکسته کردن کامل شرکت و جابجایی اموال. همین .
صدرا بوشهر
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
2
سلام جناب اقاي چوبدار. لطفا در مورد مديران پايگاهاي صدرا تحقيق كنيد و ببينيد چه فسادي رآه افتاده. كارگرهاي بدبخت چه گناهي كردن. پيمانكاراني كه هر روز جلوي در صدرا ايستادن. چرا حقشونو نميدي. إز وقتي كه شما اومدي صدرا سقوط كرد به چه دليل. أصلا هدف شما ساقط كردن شركت صدرا بوده.
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
1
آقای چوبدار فقط در مورد واگذاری صدرا و اومدنش به این مجموعه شفاف سازی کنه دیگه نمیخواد کار دیگه ای کنه !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
1
صدرا فقط و فقط بخاطر ندانم کاریها و بی کفایتی مدیریت به این روز افتاده بنده معتقدم مدیریت اینجا را باید به خارجی های کاردان واگذار کرد و بعد از مدتی که راه افتاد از آنها تحویل گرفت در غیر اینصورت با این مدیریتهای بی خرد هیچی از آنجا بیرون نخواهد آمد.
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
قضاوت های نادرست مطرح شده به خصوص برای مدیر دلسور و مدیر بوشهری این شرکت آقای دکتر لیراوی کاملا نابجا و به دلیل اطلاعات ناقص شماست..هیچ کس به اندازه ایشان دلسوز صدرا نبوده و نیست و حسابشان پاک پاک است...دست های الوده جای دیگر است...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: