۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹: ۱۱: ۳۴
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
تازه های سایت
مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در بازدید از روند تعمیر و نگهداری کشتی ‌های این شرکت در ایزوایکو گفت: تعمیرات شناورهای مختلف در کشور به شکل بومی و با تکیه بر توان داخلی برای شرکت تأسیسات دریایی و صنایع نفت و گاز مسرت ‌بخش است.
مدیرعامل ایزوایکو در آیین کلنگ زنی مجتمع فولادسازی فراطرح گفت: این پروژه هماهنگ با زنجیره تولید در ساخت کشتی است و می تواند بخش قابل توجهی از فولاد زنگ ‌نزن مورد نیاز ایزوایکو و سایر کشتی ساز های داخلی را تأمین کند.
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: تسهیلات مورد نیاز از سوی این صندوق برای تعمیر و ساخت و تغییر کاربری شناورها کشتی ها در صنایع داخلی داده می شود.
ایزوایکو سه شناور را بصورت همزمان در حوض کارون خود از آبگیری کرد که علاوه بر منحصر بفرد بودن این عملیات، تعداد پروژه های درحال تعمیر این گروه ایزوایکو به رکورد نه پروژه تعمیراتی بصورت همزمان رسید.
شناور ۲۸۰۰ تنی باری ناز مهر توسط متخصصان شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در مجتمع کاسپین جوان سازی می شود. ‎
استاندار هرمزگان گفت: در صورت تقاضای سرمایه‌ گذاران، تسهیلات جهت ساخت تولید ورق ‌های آلومینیومی مورد نیاز ساخت شناورهای مسافربری اعطا می ‌شود.
مدیرعامل فولاد هرمزگان به همراه جمعی از مدیران این مجتمع عظیم تولیدی فولاد کشور عصر با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع صنعتی با مدیرعامل و جمعی از مدیران ایزوایکو نشست مشترکی در خصوص پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و طرح‌های توسعه‌ای دو شرکت برگزار کردند.
در ادامه تعمیرات بی وقفه و شبانه روزی شناورهای غول پیکر در ایزوایکو یک شناور نفتکش که برای دومین بار به درای داک ایزوایکو مراجعه کرده بود تعمیر و جهت از سرگیری ماموریت خود به ناوگان حمل و نقل دریایی کشور ملحق شد.
با همت و تلاش متخصصان و پرسنل مجتمع کاسپین شرکت صدرا در خردادماه سال جاری ۹ فروند کشتی و شناور داخلی و خارجی در اسکله مجتمع کاسپین جهت انجام تعمیرات اساسی پهلو گرفت.
جمعی از کارگران مجتمع ایزایکو مقابل درب اصلی مجتمع در بندرعباس به دلیل نبود طرح طبقه بندی مشاغل عدم، پرداخت حقوق پرسنل پیمانکار و عدم پرداخت ۴درصد بازنشسته ها، تجمع کردند.
کارکنان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از اقدامات مدیرعامل این شرکت ابراز رضایت می کنند و اقدامات وی را شایسته و قابل تحسین می دانند.
همزمان با تعمیر شناور غول پیکر۳۲۰ هزارتنی در داخل کشور، یکی از متخصصان تعمیر کشتی گفت: تقاضای خارجی برای تعمیر شناورهای بزرگ وکوچک در یاردهای تعمیرات کشتی در ایران افزایش یافته است.
برای اولین بار شناوری از کشور روسیه در ۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ برای تعمیر و به روزرسانی وارد مجتمع کاسپین شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) شد.
درای داک مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران برای دومین بار در تاریخ کشتی سازی کشور میزبان یک سوپرتانکر غول پیکر با ظرفیت بالای دو میلیون بشکه جهت انجام تعمیرات اساسی شد.