پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
تازه های سایت
اطلاعیه انجمن مهندسی دریایی ایران:
انجمن مهندسی دریایی ایران در نظر دارد پروژه تحقیقاتی با موضوع "فناوری تولید ناب – الگوی توسعه صنعت کشتی سازی کشور"را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفیت و احراز صلاحیت، تفاهم نامه همکاری دراز مدت با اندیشکده برتر منعقد نماید.
اطلاعیه انجمن مهندسی دریایی ایران:
انجمن مهندسی دریایی ایران در نظر دارد پروژه تحقیقاتی با موضوع "آینده پژوهشی صنعت کشتی سازی متاثر از راهبرد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در صنعت حمل و نقل دریایی" را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفیت و احراز صلاحیت، تفاهم نامه همکاری دراز مدت با اندیشکده برتر منعقد نماید.
از کلیه سازندگان کیسه هوا به اندازی کشتی ها درخواست می گردد که اطلاعات مربوط به شرکت و محصولات خود را تا تاریخ 16 اسفندماه 1402 به دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران ارسال نمایند.
آقای هوشنگ سیامکی پور فرد مدیرعامل شرکت دل آران روز شیمی تک دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت، انجمن مهندسی دریایی ایران این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان و جامعه دریایی کشور تسلیت عرض می نماید.
انجمن مهندسی دریایی ایران و انجمن سازه های فولادی ایران در راستای ایجاد، توسعه و تحکیم همکاری ها تفاهم‌ نامه همكاری امضاء کردند.
دولت از پیشنهاد انجمن مهندسی دریایی ایران مبنی بر بازنگری در قانون کابوتاژ با قید صریح و شفاف بر شرط ساخت داخل در تعریف کشتی های ایرانی در قانون تجارت دریایی حمایت کرد.
شرکت فراساحلی عقابان نقشه بردار از جمله شرکت‏ هایی است که به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده و با برند تجاری ایگلز آفشور به عنوان یک شرکت فناور خصوصی در زمینه خدمات مهندسی ژئوماتیک فراساحل ایران در سال ۱۳۹۲تأسیس شده است.
دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و انجمن مهندسی دریایی ایران در راستای تحقق سیاستهای کلی توسعه دریامحور کشور تفاهم‌ نامه همكاری امضاء کردند.
انجمن مهندسی دریایی ایران از کلیه تولید کنندگان انواع مختلف جت اسکی درخواست کرد تا اطلاعات مربوط به محصولات تولیدی خود را به دبیرخانه انجمن ارسال کنند.
موسسه رده ‌بندی آسیا ACS از جمله شرکت‏ هایی است که به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است. این موسسه از سال 1384 بصورت رسمی کار خود را آغاز نموده است و مجوزهای لازم جهت فعالیت شناورها، بازرسی های صنعتی و سکوهای حفاری و صنایع مرتبط را صادر می‌ نماید.
شرکت خدمات بازرگانی و کشتیرانی مهفا مارین از جمله شرکت‏ هایی است که به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده و از سال ۱۳۹۵ با اتکا به توان و تخصص تیم های عملیاتی و کارشناسان مجرب خود شروع به فعالیت نموده است.
شركت خدمات بازرسی ژرفا لیان (DLI) از جمله شرکت‏ هایی است که به تازگی به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده و در سال 1384 از كارشناسان برجسته و با تجربه در امر بازرسی تشكیل گردیده است.
شرکت کیمیاکاران کاوشگر کیهان کارون از جمله شرکت‏ هایی است که به تازگی به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است و با اتکا به دانش فنی و تجربه کار تیمی نیروی انسانی متخصص و متعهد خود توانسته است در زمره تولیدکنندگان داخلی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی قرار گیرد.
دوره مقدماتی آشنایی با بیمه شناورهای تجاری، توسط انجمن مهندسی دریایی ایران ۲۵ و ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد.