۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵: ۱۳: ۱۰
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
تازه های سایت
موسسه علوم دریایی نفتکش پارس در نظر دارد تعدادی نیرو با سابقه کار دریایی و دارای مدرک مرتبط شناورهای زیر 3000 تن جهت کار بر روی شناورهای یک شرکت معتبر دریایی جذب نماید.
طی مراسمی با حضور دکتر علی پور مدیر عامل شرکت صدرا و سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر، دکتر اسمعیلی به سمت مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا منصوب و معارفه گردید.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی دکتر علی احمدی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب کرد. ‌‎
در ادامه تغییرات مدیریتی در ترکیب هیئت‌ مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، اکنون 3 عضو هیئت‌ مدیره و مدیرعامل جدید این شرکت که بازوی توانمند صادرات نفت کشورمان است، منصوب شدند.
با حضور سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) دکتر منوچهر علیپور به سمت مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب شد و از خدمات و تلاش های مهندس اسداله ابویسانی تقدیر گردید.
موسسه علوم دریایی نفتکش پارس جهت تکمیل کادر فنی خود از افسران ETO دعوت به همکاری می نماید.
مؤسسه رده ‌بندی آسیا ACS برای تکمیل کادر فنی خود از متخصصین دعوت به همکاری می نماید.
وزیر نفت در جلسه هیات دولت از اقدامات و‌ عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فراورده های نفتی کشور تقدیر کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران NITC با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی ‎های این منطقه، پای صحبت ‎های دریانوردان این شرکت نشست.
حسین شیوا به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.
وزیر نفت در حکمی، محسن خجسته مهر را به‌ عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.
به ‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی در محیط کار، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مدیرعامل و مسئول ایمنی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به جهت رعایت موارد ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سال گذشته، بعنوان واحد برتر HSE استان با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
60 دستگاه کشنده (ترمینال تراکتور) مدرن و بروز دنیا جهت افزایش کیفیت خدمات دهی به ناوگان حمل و نقل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء در ترمینال یک و یال شرقی ترمینال دو بندر شهید رجایی افزوده می شود.
یک کارآفرینی بوشهری گفت: شرکت فنی و مهندسی بلندپروازان پویا دارای محصول دانش بنیان آب شیرین کن BWD است؛ که مرحله صنعتی و تجاری سازی خود را انجام داده و هدف از تولید این آب شیرین کن، تولید و تامین آب مصرفی مورد نیاز شناورهای صیادی با تصفیه و نمک زدایی کردن آب دریا است.