کد خبر: ۱۲۰۴۱
تعداد بازدید: ۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰

در سفر داجمر به بندرعباس چه گذشت؟

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی از امکانات و تجهیزات شرکت‏های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس بازدید کرد و همچنین در جریان آخرین وضعیت ساخت کشتی‏های این شرکت در ایزوایکو قرار گرفت.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی، محمد حسین داجمر در این بازدید که روز گذشته انجام شد؛ از امکانات و تجهیزات شركت سوخت‏رسانی وخدمات دریایی قشم، ترمینال کانتینری و سایت لجستیک شرکت کشتیرانی راه جنوب، شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز و شرکت ایزوایکو بازدید کرد.

همزمان با بازدید رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی عملیات ترانزیت کالاهای نفتی و تخلیه آن در مخازن جدید شركت سوخت‏رسانی وخدمات دریایی قشم رسما آغاز به کار کرد.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ضمن بازدید از ترمینال کانتینری کشتیرانی راه جنوب، از مراحل ساخت سایت لجستیک و تعمیر و شستشوی کانتینر کشتیرانی جنوب خط ایران و همچنین ترمینال کانتینری پشتیبانی کانتینر خالی کشتیرانی جمهوری اسلامی در بندرعباس بازدید کرد.

در جریان این سفر شرکت تعمیرات پرشیاهرمز و مراحل تعمیر سه فروند کشتی اقیانوس‏پیمای شرکت کشتیرانی جمهوری توسط شرکت تعمیراتی پرشیا هرمز نیز مورد بازدید داجمر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این سه فروند کشتی شامل یک فروند کشتی فله‏بر، یک فروند کشتی کانتینربر و یک فروند تانکر است که هم‏اکنون مراحل تعمیر این سه فروند در شرکت پرشیا هرمز در حال انجام است.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی در ادامه ضمن دیدار با مدیرعامل ایزوایکو از مراحل ساخت یک فروند کشتی سفارشی این شرکت به ایزوایکو بازدید کرد.

ارسال نظر