کد خبر: ۱۲۲۱۴
تعداد بازدید: ۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰

مانور بحران مشترک شرکت‏های نفت خزر و حفاری شمال

واحدهای HSE و پدافند غیرعامل شرکت‌های نفت خزر و حفاری شمال، مانوری را برای شناسایی نقاط قوت و ضعف اجرایی، پشتیبانی و خدماتی این شرکت در شرایط بحرانی برگزار می‌کند.

به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت نفت خزر در نشست‏های هماهنگی میان نفت خزر و شرکت‌های پیمانکار گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها توسعه و تعمیق صمیمانه روابط است تا کارهای بهتر انجام و از هرگونه موازی‏کاری و صرف هزینه‌های بیهوده جلوگیری شود.

به گفته علی اصولی، برگزاری این نشست‌ها موجب شکل‌گیری زبان مشترک با شرکت‌های همکار و مجری پروژه‌ها می‌شود.

اصولی با تأکید بر اینکه «در شرایط بحرانی است که به اهمیت و ضرورت ارتباط مستمر میان تمام واحدها پی می‌بریم»، گفت: ایجاد بسترهای ارتباط رادیویی و تصویری، از مهمترین کارهایی است که باید بسیار دقیق و جدی مورد توجه باشد و قطع ارتباط حتی برای یک دقیقه هیچگونه توجیهی ندارد؛ از این ‌رو، باید همه پیش‌بینی‌ها را برای شرایط بحرانی مورد توجه قرار داد.

بر اساس این گزارش، در چند روز اخیر نشست‏های متعدد هماهنگی در موضوع فعالیت‏های HSE، کمیته بحران و برقراری ارتباطات رادیویی و تصویری میان سکوی حفاری امیرکبیر و واحدهای ستادی و پشتیبانی با حضور مدیران و رؤسای شرکت نفت خزر و شرکت حفاری شمال بعنوان شرکت پیمانکار و راهبر سکو برگزار شده که این رویکرد جدید، سهم بسزایی در افزایش همکاری‏های متقابل داشته است.

ارسال نظر