کد خبر: ۱۲۳۳۷
تعداد بازدید: ۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

عزم جدی نفت خزر برای پیشبرد اهداف سال تولید ملی

مدیرعامل شرکت نفت خزر از عزم این شرکت برای پیشبرد اهداف تعیین‏شده کشور در سال‌جاری برای حمایت از تولید ملی خبر داد و گفت: این شرکت پروژه‌های در دست اقدام خود را به گونه‌ای انجام می‌دهد که بتواند در پایان سال کارنامه درخشانی از فعالیت‌های خود ارائه دهد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر، علی اصولی در دیدار با کارکنان شرکت نفت خزر به تأکیدهای پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این پیام مسائل و اقدام‏هایی از مجموعه کشور بویژه صنعت نفت وجود دارد؛ از این‌رو باید شعار هدف‌گذاری شده امسال را بعنوان یک راهنما بدانیم.

وی ادامه داد: در این زمینه و برای موفقیت بیشتر شرکت از هرگونه انتقاد و پیشنهاد در تمام زمینه‌ها حتی در بخش‌های کلانی همچون استراتژی شرکت استقبال می‌کنیم و اعتقاد داریم با بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت در مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها، نتایج بهتری عاید سازمان می‌شود.

اصولی یادآور شد: این شرکت سال 90 را در شرایطی به پایان رساند که موفق شد با تلاش کارکنان خود به موفقیت‌های بزرگی مانند کشف میدان گازی سردار جنگل در آب‌های حاکمیتی ایران دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: کشف این میدان سر آغاز فصلی نو در تاریخ یکصد ساله صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران است.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت خزر یکی از پنج شرکت اکتشافی و تولیدی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که در شهریور 1377 تأسیس شده است. وظایف اکتشاف، توسعه و تولید منابع نفت و گاز در منطقه دریای خزر و سه استان ساحلی، همچنین نظارت بر مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات اکتشاف و توسعه ذخایر نفت و گاز در این دریا به عهده شرکت نفت خزر قرار دارد.

ارسال نظر