کد خبر: ۱۲۵۷۸
تعداد بازدید: ۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

دعوت نفت خزر از سازندگان داخلی شناورهای عملیاتی

مدیرعامل شرکت نفت خزر اعلام كرد: این شرکت تجهیزات مورد نیاز خود را از مدار خرید خارج و در فرایند ساخت داخل تعریف کرده است.

به گزارش مارین نیوز، علی اصولی افزود: ما نه تنها ازكلیه سازندگان داخلی در جهت تأمین تجهیزات خود حمایت می‏كنیم؛ بلكه مصرانه و با اشتیاق دست همكاری به سوی آنها دراز كرده و از تمامی متخصصین و سازندگان داخلی تقاضا داریم با جدیت وتوان كامل وارد این پروژه‏ها شوند تا علاوه بر تأمین تجهیزات موردنیاز در عملیات آب‏های عمیق دریای خزر، سهم اندكی در ارتقای فنی و صنعتی و همچنین ایجاد اشتغال ایفاء کنیم.

وی در ادامه گفت: ما در حال حاضر ساخت دو شناور آلاینده روب و دو فروند شناور لنگرانداز را به مناقصه عمومی گداشته‏ایم تا امكان حضور گسترده كلیه سازندگان داخلی كشور برای اجرا و تأمین این تجهیزات فراهم شود.

مدیرعامل شركت نفت خزر در تشریح این سیاستگذاری گفت: هر چند فرآیند تأمین از طریق خرید سهولت و سرعت بیشتری را برای ما فراهم می‏سازد؛ ولیكن با پذیرفتن مشكلات اجرایی ساخت وساز هدف بزرگتری را دنبال می نمائیم كه رهبری بر آن صحه گذاشتند و سمت وسوی مسیر اقتصادی وصنعتی كشور را تبیین کردند.

اصولی در پایان ضمن یادآوری مجدد حمایت شركت نفت خزر از تولیدكنندگان وسازندگان داخلی افزود: اعتقاد داریم حضور سازندگان در چنین طرح‏هایی موجبات شكوفایی اقتصاد وصنعت ملی را فراهم خواهد ساخت و از سویی نیازهای ما را نیز بر طرف می‏کند و بودجه‏های مربوطه صرف اشتغال وارتقای صنعتی كشور خواهد شد.

ارسال نظر