کد خبر: ۱۳۶۶۸
تعداد بازدید: ۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

فراخوان انجمن مهندسی دریایی برای حضور در نمایشگاه صنایع دریایی چین

انجمن مهندسی دریایی ایران از شرکت‏ها، سازمان‏ها و ارگان‏های دریایی عضو این انجمن برای حضور در نمایشگاه صنایع دریایی چین در پاییز امسال دعوت کرد.

به گزارش مارین نیوز، انجمن مهندسی دریایی ایران که از سال گذشته برنامه خود برای حضور در نمایشگاه‏های بین‏المللی دریایی را با حضور در نمایشگاه NEVA 2011 سنت پترزبورگ روسیه اجرایی کرد؛ امسال نیز در نظر دارد در نمایشگاه صنایع دریایی چین حضور یابد که در این راستا، از شرکت‏ها و مراکز عضو این انجمن نیز دعوت به‏عمل آورده است.

نمایشگاه صنایع دریایی اینمکس چین در طی 10 سال گذشته برگزار شده و پنجمین دوره اش در 21 الی 23 نوامبر 2012 در شهر گوانگجو برگزار خواهد شد. حضور غرفه‏های نروژ، هلند، آلمان، سنگاپور و به احتمال زیاد دانمارک و کره در این نمایشگاه قطعی شده است. برگزارکننده نمایشگاه معتقد است که نمایشگاه اینمکس چین مکان مهمی برای نمایش اعتبار و شهرت شرکت شما و محصولاتتان در چین و نفوذ در بازار بزرگ چین است.

در سال 2010 بیش از 500 غرفه و 11 هزار بازدیدکننده در این رویداد بین‏المللی شرکت داشته‏اند. در سال 2012 دو سالن و 20 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی وجود خواهد داشت.

فعالیت‏های زیر در رابطه با نمایشگاه اینمکس چین 2012 برگزار خواهد شد:

1- محوطه ویژه صادرات ملی دریایی: در این محوطه دولت گوانگجو واحدهای تجاری محلی از قبیل حوزه¬های ساخت کشتی، تعمیر کشتی و تجهیزات وابسته و همچنین واحدهای تجاری 11 حوزه صادرات دیگر را از قبیل شانگهای، نانتنگ زیامن و دالیان، سازماندهی خواهد کرد تا در نمایشگاه شرکت کنند. در کنار آن دفتر تجارت خارجی و همکاری‏های اقتصادی شهرداری گوانگجو از دفاتر اتاق بازرگانی و تعدادی از تجارتخانه‏های معروف و انستیتوها برای الحاق به این نمایشگاه دعوت بعمل می‏آورد.

2- محوطه خدمات دریایی بین‏المللی: بعنوان یکی از حامیان مشترک اینمکس چین، اداره بندر گوانگجو روی این محوطه از طریق سازماندهی شرکت‏هایی مرکب از شرکت‏های کشتیرانی، خدمات کشتیرانی، محوطه بندر و داک، همچون صندوق تازه تأسیس حمایت از معاملات کشتیرانی، کار خواهد کرد.

3- برگزاری کنفرانس ASEF 2012 همزمان با نمایشگاه: ASEF 2012 همزمان با نمایشگاه اینمکس 2012 چین در گوانگجو برگزار خواهد شد. انتظار می‏رود نمایندگان 300 کارخانه کشتی‏سازی از کشورهای چین، ژاپن، کره، هند، اندونزی، سنگاپور، تایلند، سریلانکا، مالزی، بنگلادش، فیلیپین و ویتنام حضور یابند. مسؤولین وزارت صنایع و تکنولوژی اطلاعات جمهوری خلق چین (MIIT) و وزارت حمل‏و نقل جمهوری خلق چین برای ارائه سخنرانی دعوت خواهند شد. اطلاعات بیشتر در رابطه با این کنفرانس در سایت www.asef2007.com قابل مشاهده است.

4- نشست كشتيراني جهان: دولت گوانگجو با هدف بهبود توسعه تأمين مالي كشتي‏سازي، بيمه كشتيراني، مديريت كشتي، خدمات اطلاعاتي، خدمات قانوني و ... كه منجر به تقويت كشتيراني گوانگجو خواهد شد، در حال كار بر روي ايجاد يك مركز بين‏المللي كشتيراني است. به منظور شناخت صنعت جهانی کشتیرانی درباره گوانگجو، دولت درصدد برگزاری نشست جهانی کشتیرانی (گوانگجو) می‏باشد که توسط دولت گوانگجو و وزارت حمل‏و نقل چین برگزار خواهد شد و سازماندهی آن توسط شهرداری گوانگجو، اداره بندر گوانگجو، صندوق حمایت از معاملات کشتیرانی و دولت ناحیه گوانگجو انجام خواهد پذیرفت. نمایندگان شرکت‏های کشتیرانی معروف، انستیتوهای تحقیقاتی، کارشناسان کشتیرانی، مدیریت کشتیرانی، اقتصاد کشتی، امور مالی، بیمه و محدوده‏های حقوقی به منظور بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات رودرروی صنایع، پیشرفت و بسط ساختار و توسعه این مرکز بین‏المللی کشتیرانی با یکدیگر خواهند بود.

شرکت‏هایی که در زمینه‏های رده بندی، ناوبری و ارتباطات، سیستم‏ها و تجهیزات مدیریت و حمل بار، مهندسی فراساحل، تجهیزات لایروبی، سیستم‏های رانش، پمپ‏ها و سوپاپ‏ها، کنترل آلودگی و حفاظت محیط زیست، رنگ و پوشش، مهندسی دریا و تجهیزات، تجهیزات ایمنی و نجات، مؤسسات دریایی، ساخت کشتی، انتشارات دریایی، مدیریت و عملکرد کشتی، حمل و نقل دریایی، ثبت کشتی، خدمات دریایی، بازرسی کشتی، ایمنی دریایی و تعمیرات کشتی فعالیت می‏کنند، برای حضور در نمایشگاه و معرفی محصولات مناسب هستند.

آدرس وب سایت نمایشگاه: www.maritimeshows.com/china

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد زبیدی
|
Russian Federation
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
0
0
  سلام و خسته نباشید. بنده از مهندسین شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستم و می خواستم بدانم که برای شرکت در نمایشگاه میتوانم مدل های کشتی که طراحی کرده ام را به اجرا در بیاورم. لازم به ذکر است که اینجانیب یک طرح در مورد شناورهای OFFSHORE به ثبت اختراع رسنده ام. برای شرکت در جشنواره چه کسی ما را ساپورت و یا طرح ما ارسال می کند. آیا شما حمایت می کنید. ممنونم اگر مرا بیشتر راهنمایی کنید. التماس دعا
sharifi
|
Russian Federation
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
0
0
  می توانید با شرکتهایی که در زمینه offshore نیز فعالیت می کنید مشورت نمایید (مثلا شرکت مبین سازه در شرکت ایزوایکو بندرعباس یا شرکت صدرا) فکر می کنم اینطوری زودتر به نتیجه می رسید
ارسال نظر