کد خبر: ۱۴۸۳۵
تعداد بازدید: ۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

تعمیر 25 شناور در پرشیا هرمز

از ابتدای سال جاری تاکنون 25فروند شناور از انواع مختلف در شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز تعمیر شده و یا در حال تعمیر است.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با اعلام این خبر گفت: تعمیرات اساسی و زیرآبی این تعداد شناور از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه سال جاری به این شرکت واگذار شده که تمامی ‏این شناورها در مدت زمان مقرر تعمیر و تحویل مالکان شناورها شد.

حمید جمالی جمال آباد با بیان اینکه «از ابتدای سال جاری تاکنون 25فروند شناور از انواع مختلف در شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز تعمیر شده است»، اظهار داشت: هم‏اکنون 10 فروند کشتی در حوضچه شناور، کنار اسکله و پارکینگ‏های تعمیراتی این شرکت به طور همزمان تحت تعمیر است.
 
وی با بیان اینکه «شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز از نظر ظرفیت پذیرش شناور و کیفیت کار و همچنین نیروی متخصص دارای جایگاه اول در داخل کشور است»، افزود: شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در منطقه خلیج فارس پس از شیپ یارد‏های دوبی و بحرین در جایگاه سوم منطقه قرار دارد.

جمالی تأکید کرد: اغلب کشتی‏هایی که در حال حاضر در پرشیا هرمز تعمیر می‏شوند؛ این امکان را دارند که به شیپ یارد‏های حاشیه خلیج فارس اعزام شوند، اما طی چند سال گذشته به دلیل کیفیت خوب کار و رقابتی بودن تعرفه‏های تعمیراتی به تدریج جذب پرشیا هرمز شدند.
 
به گفته وی، فعالیت‏های تعمیراتی این شرکت ضمن ایجاد اشتغال، صرفه‏جویی ارزی قابل توجهی را به همراه داشته است.

جمالی به رشد چشمگیر تعمیرات شناور در نیمه دوم سال اشاره کرد و افزود: ظرفیت شرکت پرشیا هرمز برای انجام تعمیرات زیرآبی و روآبی شناورهای بزرگ اقایانوس‏پیما حدود 15 فروند و برای کشتی‏های متوسط و کوچک حدود 50 فروند در سال است.

ارسال نظر