کد خبر: ۱۵۲۱۹
تعداد بازدید: ۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

روز شلوغ غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران

غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران امروز و در دومین روز از برپایی نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته، میزبان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نماینده بندرعباس و چندین تن از مدیران ارشد دریایی كشور بود.

به گزارش خبرنگار مارین نیوز، سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ظهر امروز و پس از بازدید دو ساعته از نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته در غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران حضور یافت. در این بازدید كه مهدی كربلایی، رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، نیز حضور داشت؛ وحیدی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجمن و تأكید بر ادامه و تقویت این مسیر، در گفت‌وگویی اختصاصی به پرسش‌های مارین نیوز نیز پاسخ گفت كه متن كامل آن در اینجا آمده است.

مهندس سیدمجید هدایت، رییس سازمان توسعه منابع انرژی و مدیرعامل سابق ایدرو، نیز در بازدید از غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران، بر ضرورت عملكرد گسترده‌تر در بخش دریا تأكید و توضیحاتی نیز درباره فعالیت‌های سازمان توسعه منابع انرژی بویژه در بخش تحقیقات دریایی ارائه كرد.

دكتر منصور آرامی، نماینده بندرعباس و رییس كمیته دریانوردی مجلس، نیز ساعتی بعد در غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران حضور یافت و در گفت‌وگو با رییس و چند تن از اعضای هیأت مدیره انجمن، بر توجه بیشتر و جدی‌تر مجلس نهم برای به حوزه دریا  تأكید و آمادگی فراكسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی و نیز كمیته بنادر و دریانوردی (زیرمجموعه كمیسیون عمران مجلس) را برای همكاری بیشتر با انجمن، اعلام كرد.

مهندس حسن قمشی، مسؤول دفتر صنایع دریایی مركز همكاری‌های فن‌آوری‌ و نوآوری‌ ریاست‌جمهوری، مهندس علی اصولی، مدیرعامل شركت نفت خزر، دكتر علی طاهری، مدیرعامل شركت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، عبدالكریم رزازان، مدیركل تأمین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی و دكتر مهدی سیف، معاون كشتی‌سازی صدرا، از دیگر مدیرانی بودند كه امروز در غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران حضور یافتند و ضمن گفت‌وگو با رییس و اعضای هیأت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران درباره شرایط صنایع دریایی، از اقدامات و عملكرد این انجمن در جهت توسعه علمی و صنعتی حمایت كردند.

گفتنی است، روز گذشته نیز مهندس محمود زیركچیان‌زاده، مدیرعامل شركت نفت فلات قاره ایران، امیر بابایی، جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، دكتر ناصر فلاحی و مهندس رسول گل‌كرم نی، رییس و عضو هیأت مدیره انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه‌های دریایی ایران، در غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران حضور یافته بودند.

بازدیدكنندگان در پایان دیدار خود از غرفه انجمن مهندسی دریایی ایران، نظرات خود را درباره فعالیت‌های انجمن و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دریایی و صنایع وابسته در دفتر یادبود ثبت كردند.

ارسال نظر