کد خبر: ۱۵۲۶۱
تعداد بازدید: ۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

افتتاح دفتر نمایندگی امور پژوهش و فناوری در دانشكده علوم دریایی محمودآباد

دفتر نمایندگی امور پژوهش و فناوری شركت‏های زیرمجموعه وزارت نفت در دانشكده دریایی محمودآباد افتتاح شد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شركت نفت خزر، در جلسه‏ای با حضور دكتر رضایی (رئیس دانشكده علوم دریایی محمودآباد)، دكتر افشار (معاون پژوهشی دانشكده)، مهندس رامین خودآفرین (رئیس پژوهش وفناوری شركت نفت خزر)، مهندس شاكری (رئیس پژوهش و فناوری شركت بهینه‏سازی مصرف سوخت كشور) و مهندس قاسمی (نماینده امور پژوهش شركت ملی حفاری) دفتر نمایندگی امور پژوهش و فناوری شركت‏های زیرمجموعه وزارت نفت در دانشكده علوم دریایی محمودآباد افتتاح شد.

در این جلسه، رئیس دانشكده علوم دریایی محمودآباد با تشكر و قدردانی از شركت‏های نفت خزر و بهینه‏سازی مصرف سوخت كشور از حمایت‏های انجام‏شده جهت تصویب رشته‏های مهندسی سیستم‏های انرژی و مهندسی تجهیزات فراساحل توضیح داد: در مرحله اول از بهمن ماه سال جاری دانشجویان كارشناسی ارشد مهندسی سیستم‏های انرژی وارد مجموعه می‏شوند و از سال آینده نیز دانشجویان مهندسی فراساحل به دانشكده اضافه خواهند شد.

وی بر ضرورت ایجاد دفتر ارتباط با شركت‏های نفتی تأکید کرد و برخی از شاخصه‏های مهم در خصوص نیاز به ایجاد این دفتر و مزایای آن را برشمرد.

رئیس پژوهش و فناوری شركت نفت خزر نیز در این جلسه اظهار داشت: در مرحله اول توجه مقامات عالی وزارت نفت به دانشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه صنعت نفت جلب شد و با ارائه نظامنامه و ابلاغیه پروژه‏هایی به سمت این مراكز سوق داده شد.

وی افزود: اینك مرحله اعتمادسازی است كه صرفا با عملكرد جلب خواهد شد و امیدواریم كه با مدیریت صحیح در انجام پروژه‏ها مرحله اعتماد سازی تكمیل و سپری شود.

خودآفرین یادآور شد: در سنوات گذشته از انستیتو نفت آبادان چهره‏های شاخص عملیاتی و علمی معرفی می‏شد ولی اینك با وجود افزایش دانشجو وایجاد مراكز جدید خروجی افراد شاخص كمتر شده كه باید این نقصان آسیب‏شناسی شود.

پس از برگزاری جلسات، از امكانات دانشكده علوم دریایی بازدید بعمل آمد و دفتر نمایندگی امور پژوهش و فناوری توسط رئیس پژوهش و فناوری شركت نفت خزر افتتاح شد.

ارسال نظر