کد خبر: ۱۶۹۷۱
تعداد بازدید: ۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

نمایشگاه شیلات آذرماه برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته با حضور بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی‏ ایران و یازده کشور دیگر، در محل دائمی ‏نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش، برگزار می‌شود.

به گزارش مارین نیوز به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین‏المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته؛ این نمایشگاه با مشارکت و همکاری سازمان شیلات ایران، سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) و سازمان منطقه آزاد کیش، 5 تا 8 آذر ماه برگزار می‏شود.

در هشتمین نمایشگاه بین‏المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته؛ شرکت‏ها و نمایندگانی ازکشورهای بلژیک، ایتالیا، انگلستان، آلمان، عراق، ارمنستان، فرانسه، روسیه، یونان، هلند و هند، ‌آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در زمینه آبزی پروری، شیلات، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات آزمایشگاهی، مواد و صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و نشریات و مجلات مرتبط با صنایع شیلات و آبزیان به معرض نمایش می‌گذارند.

هشتمین نمایشگاه بین‏المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته با هدف ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ دریایی کشور، ارائه دستاوردها و توانمندیهای شیلات کشور، ارتقاء سطح دانش مسئولین، مدیران و کارشناسان، بهره‏گیری هوشمندانه از ابزارهای مدرن به منظور ایجاد تغییرات گسترده در حوزه شیلات، توسعه صادرات محصولات شیلاتی و تبادل تجربیات برگزار می‏شود.

‏ایران بعنوان کشوری در حال توسعه با دارا بودن5700 کیلومتر مرز آبی، دارای جایگاه ویژه و ارزنده‏ای در توسعه و تجارت شیلات و آبزیان و همچنین صادرات غیرنفتی است.

ارسال نظر