کد خبر: ۱۷۰۴۳
تعداد بازدید: ۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

تعمیر بیش از 200 فروند انواع کشتی‏های اقیانوس‏پیما

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز از تعمیر بیش از 200 فروند انواع کشتی‏های اقیانوس‏پیما از ابتدای فعالیت این شرکت تاکنون خبر داد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی، حمید جمالی جمال آباد گفت: شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز از ابتدای فعالیت خود تاکنون بیش از 200 فروند از انواع کشتی‏های اقیانوس‏پیمای تانکر، فله‏بر، کانتینربر، کالای عمومی، چندمنظوره و سایر شناورها از نوع لایروب، حمل بار، خدمات رسان، ماهیگیری، یدک‏کش، بارج و... را دراندازه‏های مختلف تحت تعمیرات قرار داده است.

وی با بیان اینکه «این تعمیرات از نوع ادواری، اساسی، جوانسازی و اضطراری بوده است»، افزود: شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با بکارگیری روش‏های نوین مدیریتی و بهره‏گیری از دانش و فن‏آوری روز توانسته طی 5 سال فعالیت خود تحولی اساسی در حوزه تعمیرات کشتی درکشور ایجاد کند و از این طریق امکان رقابت با یاردهای طراز اول منطقه را از نظر کیفیت و هزینه تعمیرات فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اظهار داشت: از زمان شروع فعالیت پرشیا هرمزدر آذر ماه سال 1387 تاکنون تعداد شناورهای متوسط و بزرگ اقیانوس‏پیما که در داخل کشور تحت تعمیرات ادواری قرار گرفته‏اند، بطور چشمگیری افزایش یافته است و این درحالی است که قبلا اکثر این نوع شناورها برای انجام تعمیرات ادواری به یاردهای خارجی اعزام می‏شدند و اگر هم چند فروندی در سال مجبور به تعمیر در ایران می‏شدند، بدلیل عدم امکان انجام تعمیرات تخصصی اغلب آنها ناچار بودند برای تکمیل تعمیرات و یا تامین نیازهای تخصصی به یاردها و کارگاه‏های دریائی حاشیه جنوبی خلیج فارس مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به ترکیب و توان نیروهای تخصصی - تعمیراتی شاغل در پرشیا هرمز و وجود تجهیزات لازم تعمیر انواع شناورها شامل تعمیرات بدنه، ماشین آلات و تجهیزات، سیستم‏ها، برق و اتوماسیون و موتورهای دیزل با روش‏های استاندارد و به طور کامل در داخل حوض خشک، پارکینگ و یا درکنار اسکله انجام می‏پذیرد.

مهندس جمالی تأکید کرد: هیچ یک از شناورهایی که تاکنون در پرشیا هرمز تحت تعمیرات ادواری – اساسی قرار گرفته‏اند، مراجعه مجدد به سایر یاردها نداشته‏اند. مضافا به اینکه در اثر اعتمادی که شرکت‏ها و سازمان‏های دریایی معتبر کشور و مالکان شناورها به توانایی‏های پرشیا هرمز پیدا کرده‏اند صفر تا صد پروژه‏های تعمیراتی عمده خود از جمله خریدهای داخلی و خارجی مورد نیاز شناورها را نیز به این شرکت واگذار می‏کنند.

وی ادامه داد: شرکت پرشیا هرمز علاوه بر فعالیت‏های تعمیراتی در اجرای پروژه‏های نصب، راه‏اندازی و آزمایش ماشین آلات و تجهیزات جدید بر روی شناورها نیز حضوری موفق داشته است و در حال حاضر و پس از مشارکت در پروژه راه‏اندازی ماشین آلات کشتی کانتینربر شهرکرد اجرای مراحل تکمیلی کشتی کاشان نیز که در مجتمع ایزوایکو در حال ساخت است، به این شرکت واگذار شده است.

به گفته وی، کیفیت خدمات ارائه شده توسط واحد تعمیرات سفری این شرکت منطبق با استانداردهای بین‏المللی بوده و از مواد و متریال مرغوب استفاده می‏شود.

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز یادآور شد: این شرکت در کنار فعالیت‏های تعمیراتی خود در محدوده یارد تعمیرات روآبی کشتی‏های مستقر در بنادر تجاری و لنگرگاه‏ها را نیز از طریق شعب خود دربندرعباس و بندرامام برنامه‏ریزی و انجام می‏دهد.

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با بیان اینکه «این شرکت بعنوان بزرگترین و مجهزترین یارد تعمیرات کشتی در کشور در مدت 5 سال فعالیت خود و همزمان با اعمال شدیدترین محدودیت‏ها ازسوی بیگانگان موفق به کسب دستاوردهای مهم و ارزشمندی برای صنعت دریایی کشور شده است»، اظهار داشت: ایجاد اشتغال تخصصی، مهارتی برای بیش از 600 نفر، کسب درآمد از محل تعمیرات و ارائه خدمات معادل 400 میلیارد ریال و 23 میلیون دلار، تغییر اساسی در روش‏های برنامه‏ریزی و مدیریت اجرایی پروژه‏های تعمیراتی، توسعه و گسترش تعمیرات تخصصی و ارتقاء سطح کیفیت خدمات از اقدامات مهم این شرکت در دوره فعالیتش بوده است.

وی گفت: علاوه بر این استانداردسازی فعالیت‏های تعمیراتی و شیوه‏های تولیدی، اخذ گواهینامه مدیریت یکپارچه IMS، آموزش و توانمند سازی نیرو‏ها برای رقابت با یاردهای معتبر منطقه، تثبیت جایگاه پرشیاهرمز در حوزه صنایع دریایی کشور و منطقه بعنوان یک شرکت تعمیراتی پیشرو، توانا و مسؤولیت‏پذیر از دیگر دستاوردهای مهم و ارزشمند شرکت پرشیا هرمز است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
amir
|
Russian Federation
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
0
0
  با سلام شاید به جرات بتوان گفت ایشان یکی از مدیران قدر در بزرگترین صنعت کشور(کشتی سازی ) می باشد.انجام امورات اعلام شده به دلیل پیگیری های مکرر ایشان بوده چه در محل کار وچه در محل استراحت می باشد.امیدواریم بازهم شاهد فعالیتهای جدید از این شرکت مطرح وبزرگ ایران باشیم.
رضا
|
Russian Federation
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
0
0
  اخذ گواهینامه بین الملی IMS مشتمل بر سه استاندارد ISO9000 ،ISO 14000 و OHSAS 18000 از شرکت ISG استرالیا که نشانه ای از رعایت کیفیت ،ایمنی ،بهداشت ومحیط زیست می باشد مبارک باد.
ارسال نظر