کد خبر: ۱۷۱۴۱
تعداد بازدید: ۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

تفاهمنامه همكاری‏های آموزشی و پژوهشی نفت خزر پیرامون پروژه ذخیره سازی گاز

تفاهمنامه 3 جانبه‏ای در راستای همكاری‏های پژوهشی و آموزشی بین مجری طرح ملی ذخیره‏سازی زیرزمینی نفت و گاز، شركت نفت خزر و شركت ذخیره‏سازی گاز طبیعی و با نظارت مدیریت پژوهش و فناوری شركت ملی گاز ایران منعقد شد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شركت نفت خزر، این تفاهمنامه به منظور هماهنگی و همكاری مشترك و بهره‏مندی متقابل در جهت توسعه همه‏جانبه و شناسایی راه‏های افزایش مشاركت در عرصه‏های مختلف تخصصی در زمینه‏های ذخیره سازی زیرزمینی، در چهار محور  همكاری علمی- فنی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی منعقد شده است.

این پروژه در چارچوب طرح‏های كلان ملی و با استفاده از مصوبات شورای عتف اجرایی شده كه اجرای آن بر عهده انستیتو نفت دانشگاه تهران سپرده شده است.

شایان ذكر است، مراسم انعقاد تفاهمنامه مذكور در محل شركت ذخیره‏سازی گاز طبیعی و با حضور مدیریت پژوهش شركت ملی گاز ایران برگزار شد.

گفتنی است، با توجه به حوزه عملیاتی شركت نفت خزر در آب‏های عمیق دریای خزر  و 3 استان ساحلی گیلان، مازندران و گلستان و همچنین مطالعات و بررسی‏های بعمل آمده توسط كارشناسان و متخصصان این شركت، همكاری در این پروژه صورت گرفته و از سویی دیگر مطالعات مشترك و انعقاد تفاهمنامه‏های آموزشی و پژوهشی می‏تواند برای نفت خزر مفید باشد.

ارسال نظر