کد خبر: ۱۷۵۹۶
تعداد بازدید: ۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

نفتکش شرکت‏های تعمیراتی ایجاد می‏کند/ گفتگو با علی‏اکبر صفایی

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران سیاست جدی این شرکت را «حمایت از صنعت تعمیرات کشتی در داخل کشور» خواند و گفت: در این مورد مذاکراتی با مسؤولان محترم دولتی مرتبط داشته‏ایم.

علی‏اکبر صفایی در گفت‏وگو با خبرنگار مارین نیوز افزود: اگر شرایط مهیا شود، قطعا با استراتژی جدید شرکت ملی نفتکش در این خصوص شاهد رونق تعمیرات شناور در داخل و استفاده از تجربه و دانش متخصصان ایرانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه «خوشبختانه انجمن مهندسی دریایی ایران نیز بسیار از این ایده حمایت کرده است»، اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد باتجربه و متخصص شرکت ملی نفتکش از سرمایه‏های بالقوه و بالفعل این شرکت است که توانسته‏اند علی‏رغم مشکلات و محدودیت‏ها در راستای فعالیت‏های کشتیرانی، توسعه و ایجاد ظرفیت‏های جدید در شرکت، گام‏های مؤثر و هوشمندانه‏‏ای را بردارند. بطوریکه بخشی از تعمیرات تجیزات ناوگان توسط متخصصان شرکت انجام می‏شود.

صفایی اعلام کرد: این فرآیند برابر برنامه‏ریزی‏های انجام‏شده با ایجاد شرکت‏های تعمیراتی وابسته به‏زودی افزایش می‏یابد ودر نظر است این خدمات برای شرکت‏های کشتیرانی دیگر نیز ارائه شود.

وی از «تشکیل کمیته خودکفایی به منظور تأمین قطعات یدکی و ارائه خدمات مهندسی فنی در داخل کشور» بعنوان دیگر فعالیت‏های بارز شرکت ملی نفتکش یاد کرد و افزود: در راستای همکاری با مؤسسات رده‏بندی داخلی نیز گام‏های مؤثری برداشته شده است و این فرآیند با تشکیل شرکت‏های بازرسی کشتی و در تعامل با مؤسسات رده‏بندی می‏تواند کارآمدی ناوگان نفتکش را افزایش دهد.

صفایی همچنین اعلام کرد: از دیگر اقدامات انجام‏شده، شروع فعالیت ارائه خدمات سوخت‏رسانی به کشتی‏های ناوگان در خلیج‏فارس است. مدیران و کارشناسان شرکت با شناسایی هزینه‏های سربار و تشکیل کارگروه کاری نسبت به کاهش آن و در راستای صرفه‏جویی اقدامات هوشمندانه و مؤثری انجام داده‏اند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
khakhs
|
Russian Federation
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
0
  آقای صفایی شرکت ملی نفتکش یک شرکت کشتیرانی است نه یک شرکت تعمیر و نگهداری کشتی ، لطفا به پرسنل دریایی اهمیت بدهید!!!!!!!!!11
ارسال نظر