کد خبر: ۱۷۷۸۱
تعداد بازدید: ۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

انجام بیش از 90 درصد لرزه‏نگاری در گلستان

جلسه هم اندیشی مدیران و رؤسای شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شركت نفت خزر، محوریت برگزاری این جلسه مشتمل بر بررسی آخرین وضعیت پروژه‏ها، بررسی بسته‏های پیشنهادی جهت طرح‏های توسعه‏ای آتی و آخرین وضعیت HSE و فعالیت‏های كمیته بحران اعلام شد.

با توجه به ارتباط مباحث اخیر مطرح شده توسط مهندس رکن‏الدین جوادی، مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، با موضوع جلسه، بخشی از صحبت‏های ایشان كه در بازدید ماه گذشته از منطقه عملیاتی خزر انجام شده بود، در قالب نماهنگ برای حضار پخش گردید. یادآور می‏شود ایشان ضمن تأکید بر نگاه توسعه ای و كلان به ظرفیت‏های موجود در آبهای خزر، فعالیت‏های شركت نفت خزر را منحصر به فرد و متفاوت با دیگر شركت‏های نفتی قلمداد نمودند.

علی اصولی، مدیرعامل شركت نفت خزر، با تأکید بر تسریع در تكمیل پروژه‏های خشكی استان گلستان با توجه به منطقه مشترک مرزی، انجام برنامه‏ریزی صحیح و منطقی در تعریف پروژه‏های آتی و پیشبرد آن را در زمانبندی انجام شده بسیار مهم دانستند.

در ادامه این نشست، خطیبی، معاون مدیرعامل شركت نفت خزر، خاطر نشان کرد: ارتقاء ساختار و تثبیت منطقه از پایگاه پشتیبانی به منطقه عملیاتی، حجم فعالیت‏ها را در منطقه بیشتر نموده و با توجه به خطوط فرماندهی مشخص شده در چارت جدید، انجام هرچه بهتر فعالیت‏های شركت در گرو تعامل و هماهنگی بیشتر بین واحدها و رئیس منطقه است.

واحدی، مدیر برنامه‏ریزی  شرکت نفت خزر، طی سخنانی اظهار داشت: مدیریت برنامه ریزی با نگاه كلان و حمایتی تا حد امكان نسبت به تامین منابع مورد نیاز جهت تعریف پروژه‏ها، تلاش می‏نماید تا واحد‏ها بدون هیچ مشكلی به فعالیت‏های خود ادامه دهند.

وی تأکید كرد: بسته‏های پیشنهادی جهت طرح‏های توسعه‏ای سال 93 باید هرچه سریع‏تر از واحدها به این مدیریت اعلام شود تا اقدامات لازم به منظور تامین اعتبار صورت گیرد.

اعتمادی، مدیراکتشاف شركت نفت خزر، در این جلسه افزود: بیش از 90 درصد عملیات لرزه‏نگاری در منطقه خشکی گلستان انجام شده و انتظار می‏رود که نتایج مربوط به تعبیر و تفسیر داده‏ها طی چند ماه آینده مشخص شود.

در ادامه این نشست، سرپرستان جدید واحدهای امور مالی (حسین كاظمی منش)، IT (علی مبصری)، دبیر كمیسون مناقصات و هیات مدیره (ماریا جوانبخت) و روابط عمومی (احسان رضایی نژادیان) رسما توسط مدیرعامل شركت نفت خزر معرفی و هركدام توضیحاتی در رابطه با حوزه فعالیت‏ها و برنامه‏های آتی خود ارائه کرد و گفت: این تغییرات با هدف تحول در بهبود فرآیندها و فعالیت‏های شركت و در جهت پویایی و تعامل هرچه بهتر در سازمان انجام شده است.

ارسال نظر