کد خبر: ۱۷۹۵۰
تعداد بازدید: ۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

تقدیر از شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز

فرمانده نیروی دریایی ارتش از خدمات شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در خصوص تعمیرات اساسی ناوشکن شهید دریابان بایندر، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار حبیب‏الله سیاری با اعطاء تقديرنامه‏ای به مديرعامل شرکت تعميرات کشتي پرشيا هرمز، اجرای این پروژه مهم را بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی با تکیه بر شعار «ما می‏توانیم» و ایجاد فرهنگ خودباوری و ابتکار و تشویق روحیه کار و تلاش مضاعف عنوان کرده است.

متن کامل این تقدیرنامه به شرح ذیل می‏باشد:
جناب آقای مهندس حمید جمالی جمال آباد
مدیرعامل محترم و عضو هیئت مدیره شرکت پرشیا هرمز

این روزها آب‏های دریای جنوب شاهد حضور ناوشکنی است که به دست توانمند دریادلان نیروی دریایی ارتش نگهداری و هدایت می‏شود. امروز ناوشکن جمهوری اسلامی ایران شهید دریابان بایندرامواج دریاهای جنوب را می‏شکافد تا دنیا بداند که ما می‏توانیم.

اکنون عرشه داران ناوشکن جمهوری اسلامی ایران شهید دریابان بایندر حاملان پرچم عزت، اقتدار، فتح و حماسه ایران و ایرانی در دریاهای دور هستند. تعمیرات اساسی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران شهید دریابان بایندر بیانگر عزم و اراده فرزندان میهن اسلامی در پیروی از امام راحل عظیم الشأن (ره) و تحقق فرمان مقتدایمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا است که با دمیدن روح ایمان و امید به توانایی‏ها و استعدادهای شگرف فرزندان این مرز و بوم و تکیه بر شعار سراسر حقیقت «ما می‏توانیم» و ایجاد فرهنگ خودباوری و ابتکار و تشویق روحیه کار و تلاش مضاعف برای نگهداری و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز، عزت میهن اسلامی را با استقلال و خودکفایی به نمایش گذاشته است.

اجرای این پروژه مهم که خود ثمره جهاد بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای قطع وابستگی به بیگانگان بوده، به کسب دانش فنی برای تعمیرات اساسی و اورهال پیچیده ترین تسلیحات و تجهیزات نظامی و غیر نظامی مبدل گشته است. با تقدیر از تلاش‏های جنابعالی و به افتخار همراهی شما در این پروژه موفق این لوح تقدیم حضورتان می‏گردد تا نشان سرافرازی تان در این اقدام بزرگ باشد.

از درگاه ایزد منان، استمرار توفیقات و فزونی دستاوردهای تان را در عمل به فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و انجام خدمات شایسته به کشور صاحب الزمان (عج) مسألت می‏نمایم.

ارسال نظر