کد خبر: ۱۷۹۸۵
تعداد بازدید: ۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

تمدید قرارداد شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز با ایزوایکو

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تمدید قرارداد اجاره شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) برای مدت 15 سال خبر داد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی، محمد حسین داجمر گفت: شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در راستای حضور فعال و اثر گذار دربخش‏های مختلف دریایی موفق به تمدید قرارداد اجاره یارد تعمیرات متعلق به مجتمع کشتی‏سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به مدت 15 سال شد.

وی ادامه داد : با توجه به عملکرد مثبت شرکت پرشیا هرمز که موجب رضایت مالکان شناورها شده، انتظار می‏رود ادامه فعالیت این شرکت، ضمن ارتقاء کیفیت خدمات تعمیراتی ارائه شده به کشتی‏ها سهم کشور از بازار تعمیرات منطقه را که در حال حاضر بسیار ناچیز است؛ افزایش دهد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به برنامه‏های راهبردی شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اشاره کرد و افزود: اخذ نمایندگی خدمات پس از فروش تجهیزات دریایی از برنامه‏های راهبردی این شرکت در سال‏های پیش رو است .

داجمر اظهار داشت: در کنار انجام تعمیرات ادواری و اساسی انواع شناورها، اجرای پروژه راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات و آزمایش دریایی شناورهای جدید از جمله فعالیت‏های شرکت پرشیا هرمز بوده که برای اولین بار در کشور توسط نیروهای ایرانی متخصص در حال انجام است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۰/۰۱
0
0
  ممد حسن ، چطوره که ما دنبال یه آپارتمان 50 متری گشتیم که قراردادش رو بتونیم 2 ساله ببنیدم ، نبود که نبود ، ولی شما یارد اجاره می کنی نه دو ساله و 5 ساله و ده ساله ، بلکه 15 ساله!!!! این اونموقع چطوریاست؟؟؟!!!
ارسال نظر