کد خبر: ۱۸۰۸۹
تعداد بازدید: ۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

معرفی برترین‏های جشنواره اقتصاد دریا

در جشنواره اقتصاد دریایی که شب گذشته برگزار شد؛ شرکت‏های برتر دریایی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش مارین نیوز، در ابتدای این مراسم از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران بعنوان شرکت‏های مادر و به دلیل سرمایه گذاری در بخش‏های مختلف از جمله تأمین نیرو، مالکیت کشتی، فعالیت‏های فراساحلی و...تقدیر شد.

در این ارتباط تندیس جشنواره به کاپیتان علی عزتی، معاون فنی و بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به نمایندگی از این شرکت، دکتر علی طاهری، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، و علی اکبر صفایی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، اهدا شد.

در ادامه این جشنواره از شرکت‏های برتر در بخش‏های مختلف تقدیر شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

*  تأمین نیروی انسانی در دریا: در این بخش ضمن تشکر از شرکت تأمین نیروی خطوط کیش، لوح تقدیر این جشنواره به شرکت کیش راه آبی و شرکت یادآوران مهرگان اهدا شد.

* توسعه سرمایه‏گذاری در بخش فراساحلی: در این بخش نیز هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا تندیس این جشنواره را به شرکت کشتیرانی امیدان ساحل پارسیان اهدا کرد.

* توسعه ملزومات کشتی: هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا در بخش توسعه ملزمات کشتی، شرکت خیبر از زیرمجموعه‏های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت آذرپاد قشم از شرکت‏های تابعه شرکت ملی نفتکش را شایسته تقدیر و تشکر دانست.

* حمل و نقل ترکبیی: در این بخش نیز هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا از شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تشکر کرد.

* خدمات بندری: در بخش خدمات بندری تندیس جشنواره اقتصاد دریا به شرکت بندرعباس آریا کانتینر ترمینال و لوح تقدیری نیز به شرکت‏های تایدواتر خاورمیانه،  شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و شرکت خلیج پژم اهدا شد.

* خدمات نمایندگی کشتیرانی: تندیس جشنواره اقتصاد دریا در این بخش به شرکت کشتیرانی کالای سریع اهدا شد شرکت‏های کشتیرانی امواج دریا،  شرکت کشتیرانی خلیج آبی و شرکت گلف اجنسی ایران نیز لوح تقدیر دریافت کردند.

* خدمات بیمه به بخش تجاری دریا: هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا در این بخش لوح تقدیر این جشنواره را به شرکت بیمه البرز، بیمه معلم، موسسه بیمه متقابل قشم و موسسه بیمه متقابل کیش اهدا کرد.

* رده بندی و بازرسی کشتی‏ها: هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا تندیس این جشنواره را به موسسه رده بندی ایرانیان اهدا کرد. همچنین با اهدا لوحی از موسسه رده بندی آسیا تقدیر شد.

* رعایت موازین زیست محیطی: در این بخش نیز تندیس جشنواره اقتصاد دریا به شرکت بر و بحر ایران اهدا شد.

*  سوخت رسان دریایی: در این بخش هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا ضمن تشکر از شرکت خدمات مهندسی و کشتیرانی قشم و همچنین شرکت پویا تأمین قشم لوح تقدیر این جشنواره را به شرکت دنج سفر کیش اهدا کرد.

* مالکان کشتی: هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا ضمن تشکر از شرکت کشتیرانی دریای خزر و شرکت راهبران امید دریا تدیس این جشنواره را شرکت بحرگان اهدا کرد. لوح تقدیری نیز به شرکت تندیس خلیج فارس، شرکت کلان ساحل جنوب و شرکت ماروس قشم اهدا شد.

* مدیریت کشتی: در این بخش شرکت خدمات دریایی سیری لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

* مؤسسه آموزشی دریایی: در این بخش لوح تقدیر مرکز آموزش تخصص‏های دریایی محمود آباد وابسته به شرکت ملی نفتکش و مرکز آموزش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

* نوآوری و فن آوری‏های جدید در صنایع دریایی: هیأت داوران جشنواره اقتصاد دریا تندیس این جشنواره را به شرکت مدکندالوی قشم و لوح تقدیر این جشنواره را به شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز و شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند، شرکت کشتی سازی شهید موسوی در خرمشهر و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) اهدا کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۰/۱۰
0
0
  میخوام بدونم که آقایان داور به کدامین دلیل و برهان تندیس نوآوری و فن آوریهای جدید در صنایع دریایی را به شرکت ایزوایکو داده اید؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که... از قدیم گفته اند : هر چه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک!!!!!!!!
ارسال نظر