تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۱۸۵۸۷
تعداد بازدید: ۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

آمار نهایی تردد دریایی به کیش

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: از26 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال در مجموع 17 هزار و 820 مسافر و گردشگر نوروزی جزیره کیش از طریق مسیر دریایی جابجا شدند.

مسعود مقصودی امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا افزود: در این مدت همچنین 31 هزار و572 دستگاه خودروی مربوط به مسافران نیزازهمین طریق و توسط شناورها جابجا شده است.

وی تأکید کرد: از آغاز طرح نوروزی ساماندهی سفرهای نوروزی (25 اسفند تا 15 فروردین) 89 هزار و 268 مسافر و 15 هزار و 833 دستگاه خودرو با انجام 861 سفر دریایی توسط شناورهای مسافری و مسافربری به کیش سفر کرده اند.

مقصودی اظهار داشت: این تعداد مسافر و خودرو از طریق بنادر چارک، آفتاب و لنگه برای گذراندن تعطیلات نوروزی به جزیره کیش آمده اند.

به گفته وی، در این مدت همچنین 83 هزار و 552 مسافر و 15 هزار و 746 دستگاه خودرو نیز با انجام 853 سفر دریایی با شناورهای مسافر و مسافربری از جزیره کیش خارج شده و به بنادر مذکور منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمارهای اعلام شده سفرهای دریایی و تعداد مسافران ورودی به جزیره کیش نسبت به مدت مشابه تعطیلات نوروزی سال گذشته، حدود 15 درصد کاهش داشته است.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: خوشبختانه امسال هیچ حادثه دریایی در مسیرهای دریایی منتهی به جزیره کیش و بالعکس نداشتیم ضمن اینکه در همه ایام نیز سفرهای دریایی انجام شد.

مقصودی بیشترین حجم تردد دریایی مسافر و خودرو به کیش را در یک روز مربوط به روز چهارم فروردین با ورود 9 هزار و 822 مسافر و یک هزار و 491 دستگاه خودرو اعلام کرد.

ارسال نظر