کد خبر: ۱۸۷۰۳
تعداد بازدید: ۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

حمایت از تکمیل و توسعه کشتی‏سازی انزلی

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاونان و مدیران این سازمان از کارخانه کشتی‏سازی شهدای هفتم آذر نیروی دریایی دیدن کرد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور در این بازدید آمادگی سازمان متبوع خود را برای بهره گیری از مزایا و معافیت‏های قانونی منطقه آزاد انزلی برای واردات ماشین آلات و تجهیزات سنگین مورد نیاز این واحد اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به کمبود شدید فضای مورد نیاز جهت تعمیرات زیرآبی و نوسازی انواع کشتی‏ها در ساحل دریای خزر امیدوارم این کارخانه با مساعدت همه دستگاه‏های ذیربط، مراحل تکمیل و توسعه خود را همزمان با ارائه خدمات به متقاضیان سپری کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کارخانه کشتی‏سازی و تعمیرات کشتی علاوه بر افزایش ایمنی کشتی‏های ایرانی در دریای خزر موجب صرفه جویی ارزی قابل توجهی برای کشور و اشتغالزایی در گیلان خواهد شد.

مدیرعامل سرویس‏های حمل و نقل نیروی دریایی (نداجا) نیز در این دیدار به بیان نحوه راه اندازی، ظرفیت‏ها و برنامه‏های آتی این مجموعه پرداخت.

محسن بهزادفر اعلام کرد : این واحد کشتی‏سازی با 100 میلیارد ریال سرمایه‏گذاری (یکصد میلیارد ریال) ایجاد شده و در مرحله نخست ایجاد این واحد کشتی‏سازی برای 100 نفر به صورت مستقیم و با مشاغل جانبی و پیمانکاران برای 500 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال می‏شود.

شرکت کشتی‏سازی هفتم آذر بندرانزلی برای نخستین بار در شمال و جنوب ایران، اقدام به بازسازی و نوسازی کشتی‏های با تناژ بالا بدون استفاده از حوض خشک توسط بالشتک‏های هوا و با تکنولوژی داخلی می‏نماید.

کارخانه کشتی‏سازی شهدای هفتم آذر انزلی علاوه بر امکان تعمیر، نوسازی و بازسازی کشتی توان ساخت کشتی‏های باری، تفریحی و فایبر گلاس را در ابعاد مختلف دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میثم علی پور چسلی
|
Russian Federation
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
  بنام خدا اینجانب فارغ التحصیل رشته مهندسی جوشکاری دارای مدرک PT. MT ساکن ماسال و آماده همکاری با شما هستم
ارسال نظر