کد خبر: ۱۸۸۸۷
تعداد بازدید: ۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

دستور توقف تعمیرات کشتی در نکاء!

در حالیکه طی چند هفته گذشته اخبار مربوط به انتقال سکوهای در حال ساخت در جزیره صنعتی صدرا در بوشهر، بحث‏انگیز شد؛ این بار اخبار مشابهی از یارد این شرکت در نکاء به گوش می‏رسد.

به گزارش مارین نیوز، جمعی از کارگران مجتمع دریای خزر شرکت صدرا، واقع در شهرستان نکای مازندران، توماری اعتراض‏آمیز خطاب به نمایندگان مجلس و مسؤولان ملی و محلی امضاء کرده‏اند.

تهیه این تومار پس از آن صورت گرفت که قباد چوبدار، رییس هیأت مدیره صدرا، هفته گذشته از رییس مجتمع دریای خزر خواست تا پذیرش پروژه‏های تعمیرات شناور در این یارد را متوقف کند.

وی همچنین رییس مجتمع دریای خزر را برای تعدیل نیرو و کارگران تحت فشار گذاشته است.

دستور رییس هیأت مدیره صدرا برای عدم پذیرش سفارش‏های جدید تعمیر شناور در حالی مطرح می‏شود که بسیاری از شرکت‏های دریایی و بندری ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر تعمیرات شناورهای خود را در یارد نکاء انجام می‏دهند.

این مجتمع کشتی‏سازی در حال حاضر حدود 700 پرسنل رسمی و قراردادی دارد که تمامی آنها نیروهای بومی شهرستان‏های استان مازندران هستند.

گفته می‏شود هدف از این اقدام، فراهم سازی زمینه فروش این مجتمع کشتی‏سازی به یکی از شرکا و نزدیکان مدیریت صدراست.

این شخص مدیرعامل همان شرکت اماراتی است که قرار بود سکوهای فاز 17 و 18 پارس جنوبی برای تکمیل از صدرا به آنجا منتقل شود؛ اما با واکنش جامعه دریایی و مداخله شورای تأمین استان بوشهر، این امر متوقف شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
كارشناس در حال اخراج
|
Russian Federation
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
0
  لعنت بر اون كساني كه شركت به اين عظمت را بدون هيچگونه عقلي واگذار کردند و لعنت بر كساني كه كاري از دستشان بر مي آمد ومي آيد ولي سكوت را ترجيح داده اند.
تازه مسلمان
|
Russian Federation
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
0
  فراخوان عمومی تمام پرسنل وخانوادهای شان روز پنجشنبه صبح اجتماع اعتراضی ساکت در استانداری ساری وروز جمعه در نماز جماعت ساری جهت اعتراض به این تعطیلی
سیدحسین
|
Russian Federation
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
0
  شما میدونید که اتفاق خیلی عجیب در صدرا اینه که چوبدار هیچ سمت رسمی ( حتی عضویت در هیات مدیره صدرا ) نداره ولی همه کاره اس سازمان بورس هم عین خیالش نیست صدرا درواقع الان مدیرعامل هم نداره. عجیبا غریبا
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
0
  خیلی وقته نوبت به نکا رسیده شما پوششش نمیدادید از بس نماینده هایمازندران در خواب نازن واکنشی نشان نمیدهند وگرنه موج اخراجی از قبل استارت خورده و قبل از عید خیلی از مهندسان با تجربه رو اخراج کردن صدای هیچکس هم در نیامد الان هم که موج جدید اخراج در راهه فاز کشتی سازی رو که اول تعطیل کردن با اینکه پروژه ی تعریف شده در شرکت داشتیم حالا هم فاز تعمیرات خدا به خیر کنه این سرمایه های ملی حالا بعد از بیش از یک دهه تجربه حالا باید دنبال کار بگردن تما جوونیشونو تو صدرا گذروندن ما تازه معنی اقتصاد مقاومتی رو فهمیدیم
حسن كچل
|
Russian Federation
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
  چرا همش به چوبدار بدو بيراه ميگيد ؟ اون هايي كه شركت رو نابود كردند متوليان قبلي بودند... و مملكت بي صاحب كه هر كسي هر كاري دلش مي خواد انجام ميده و كسي پاسخگو نيست ... البته برادران سردار هر كجا كه پا گذاشتند نابود شده ... اينها متخصصين ويرانگري هستند مثل شركت صدرا ...مثل تايدواتر و خيلي جاهاي ديگر.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
  صرف نظر از موافق یا مخالف بودن با نظر منتشر شده در ساعت 8:08:49 در این خبر و به نام اینجانب به استحضار می رساند این نظر از یک حسن کچل قلابی منتشر شده ، دوست عزیز از خودت خلاقیت خرج کن و یه اسم دیگه برای خودت استفاده کن.
SAMAN TALEBI
|
Russian Federation
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
0
  شما خودتون حاضرید کاسبی زیان ده داشته باشید یعنی 500 تومن اول صبح بزارید واسه کار و بعد از یکماه بشه 5 تومن. این شرکت فقط واسه چوبدار نیست مال 20000 نفر سهامدار دیگه هم هست که توی این چند سال تمام داراییشون تو صدرا از بین رفته. اگه اون کارگرا رو می بینید سهامدار رو هم ببینید
ارسال نظر