کد خبر: ۱۹۲۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

آمادگی مشروط نفتکش برای تعمیرات در داخل

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد در صورت تعهد کشتی‏سازان برای تعمیر مناسب و تعهد آنها به زمان‏بندی، تعمیر بخشی از ناوگان خود را به یاردهای داخلی واگذار کند.

کاپیتان علی سمیعی دراین‏باره به خبرنگار مارین نیوز گفت: شرکت ملی نفتکش ایران تمایل دارد تعمیر کشتی‏های خود را در سواحل ایران انجام دهد؛ اما برای تحقق این امر، کشتی‏سازان باید خوش قول باشند و تعمیر شناورها را مرتب و منظم و طبق برنامه انجام دهند.

وی افزود: انتظار داریم تعمیر کشتی‏ها با کیفیت لازم انجام گیرد؛ نه آنکه مدتی کوتاه پس از تعمیرات دوباره دچار مشکل شوند.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه «تعمیر شناورها در داخل در خط مشی این شرکت قرار دارد»، درعین حال اعلام کرد: هنوز ندیده‏ایم که کشتی‏سازان و کارگاه‏های تعمیراتی دراین‏باره اعلام آمادگی کنند.

وی در مورد استفاده کشتیرانی جمهوری اسلامی از ظرفیت‏های تعمیراتی در داخل کشور گفت: کشتیرانی از ظرفیت‏های شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز استفاده می‏کند که عملا مالکیت و مدیریت آن را در اختیار دارد و به همین جهت، اگر تأخیر یا مشکلی هم در تعمیرات بوجود آید؛ برای آنها قابل چشم‏پوشی است.

سمیعی در پاسخ به این پرسش که «آیا شرکت ملی نفتکش برنامه‏ای برای ایجاد شرکتی مشابه پرشیاهرمز برای تعمیر شناورهای خود ندارد؟»، گفت: برای ایجاد چنین مرکزی بررسی‏هایی در حال انجام است که پس از اتخاذ تصمیم نهایی، اقدام خواهد شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
0
  حالا شما بعد از 15 سال یه شناور واسه تعمیر بیار، بعد اگه خوب نبود و ارزون نبود و سر موقع نبود ، تهدید و توبیخ کن! البته از اولش بگم که کشتی سازا برای گرفتن تعمیر کشتی پولی ندارن که هدیه بخرن ، جایزه بدن و ... . تازه آب و هوای بندرعباس و بوشهر خیلی خوب نیست و مکانهای تفریحی هم برای گشت و گذار مثل دوبی و چین نداره از اولش گفته باشم بعدا شاکی نشین!!
ارسال نظر