کد خبر: ۱۹۴۶۳
تعداد بازدید: ۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

نصب و راه اندازی دستگاه پالایش آب توازن کشتی در کشور

دستگاه پالایش آب توازن کشتی‏های اقیانوس پیما که یکی از الزامات سازمان جهانی دریانوردی است برای نخستین بار از ابتدای سال آینده توسط شرکت پرشیا هرمز نصب و راه‏اندازی می‏شود.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی، مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز با اعلام این خبر گفت: این طرح بر اساس توافق به عمل آمده میان شرکت پرشیا هرمز با شرکت‏های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به اجرا در می‏آید.

حمید جمالی جمال آباد گفت: این توافق اولیه پس از یک سال و نیم بررسی و مطالعه به نتیجه رسیده و دانش فنی و تجربه میدانی لازم برای اجرای این پروژه در شرکت پرشیا هرمز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با موافقت با سازنده این دستگاه‏ها، قرار است نمایندگی نصب و راه اندازی دستگاه آب توازن کشتی در منطقه خلیج فارس به پرشیا هرمز واگذار شود.

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمز تصریح کرد: این پروژه بسیار بزرگ و مهم که از ابتدای سال آینده نصب و راه اندازی می‏شود از نظر ایجاد درآمد، انتقال تکنولوژی و ارتقاء جایگاه پرشیا هرمز در منطقه نقش اساسی دارد.

وی در ادامه یادآور شد: پرشیا هرمز در حال تجهیز کارگاه‏های خود برای این کار است ضمن اینکه این کار زیر نظر نماینده سازنده اصلی دستگاه انجام خواهد شد.

جمالی در ادامه تأکید کرد: نصب این دستگاه قرار است در زمان تعمیرات ادواری کشتی‏ها انجام  شود و مدت زمان نصب نیز حدوداً سه هفته به طول خواهد انجامید.

مدیر عامل شرکت تعمیرات پرشیا هرمزافزود: پرشیا هرمز آمادگی کامل دارد تا با هر یک از مالکان شناورها و شرکت‏های کشتیرانی در داخل کشور در زمینه نصب این دستگاه‏ها همکاری کند.

ارسال نظر