کد خبر: ۱۹۴۸۰
تعداد بازدید: ۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

نخستین مرکز تعمیر ویژه نفتکش‏ها به‏زودی تأسیس می‏شود

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: نخستین مرکز تعمیر ویژه کشتی‏های تانکر در کشور به‏زودی با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) تأسیس می‏شود.

به گزارش مارین نیوز، علی اکبر صفایی با اشاره به ورود شرکت ملی نفتکش به حوزه تعمیرات کشتی‏ها درباره جزئیات آن، گفت: در این زمینه پیگیری  و مذاکراه با مسؤولان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و مجتمع کشتی‏سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در حال انجام است.

افزود: برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شده و حتی با شرکت‏های خارجی که قرار است با ما همکاری و مشارکت کنند به تفاهم‏هایی رسیده‏ایم و امیدواریم با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه شرکت ملی نفتکش به زودی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع به توافق نهایی برسیم.

وی درباره اینکه «آیا این مرکز با مشارکت شرکت ملی نفتکش و ایزوایکو راه اندازی می‏شود؟»، گفت: ما بیشتر به دنبال این هستیم که مرکز تعمیرات کشتی‏های تانکر کشور را در قالب بخش خصوصی متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران راه اندازی کنیم.

صفایی افزود: در راه اندازی این مرکز مجموعه ایدرو بعنوان دولت و ما بعنوان بخش خصوصی با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دریایی
|
Russian Federation
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
  اگه قرار باشه که شرکت کشتیرانی ، کار مدیریت تعمیر و ساخت کشتی رو انجام بده ، مگه کشتی ساز چشه که کشتیرانی نکنه ؟ اونوقت دیگه هرکس ، هرکاری رو میتونه متخصصش باشه . آخه تجربه پرشیا هرمز کافی نیست ؟ پرشیا هرمز چه گلی به سر صنعت تعمیر زده که نفتکش هم می خواهد مدیریت یارد تعمیراتی را دستش بگیرد؟ همان وضع قبلی که بهتر از الان پرشیا هرمز بود . بهتر نیست هرکسی در کار خودش اوستا بشه ؟
ارسال نظر