کد خبر: ۱۹۹۴۹
تعداد بازدید: ۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

اهداف کیفی و کمی ٢٠ ساله شرکت نفت خزر تدوین شد

واحد برنامه ریزی و کنترل طرح‏های شرکت نفت خزر، اهداف کمی و کیفی برنامه ٢٠ ساله این شرکت را پس از برقراری تعامل سازنده با مدیریت‏های مختلف نفت خزر تدوین کرد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از شرکت نفت خزر، اهداف کمی و کیفی برنامه ٢٠ ساله شرکت نفت خزر که تدوین آن از مدتها پیش آغاز شده بود، بازه زمانی ١٣٩١ تا ١٤١٠ در برمی‏گیرد.

بر پایه این گزارش، واحد برنامه ریزی و کنتری طرح‏های شرکت نفت خزر ویرایش اول و دوم برنامه راهبردی این شرکت را نیز تدوین کرده است که مشتمل بر چشم انداز، مأموریت‏ها، اهداف کلان، ارزش‏های کلیدی، استراتژی‏ها و اهداف بلندمدت و میان مدت و کوتاه مدت فرآیندهای شرکت می‏شود.

بکارگیری فناوری‏های پیشرفته عملیات در آب‏های عمیق
امور پژوهش و فناوری شرکت نفت خزر نیز طرح‏های مهمی را از سال گذشته در دستور کار خود قرار داد که انتقال و بکارگیری فناوری‏های پیشرفته عملیات در آب عمیق با هدف بازنگری اقدامات و استفاده از تجربه‏های گذشته در طراحی و ساخت تجهیزات آتی از جمله آنهاست.

همچنین این واحد، طرح مطالعات اکتشاف، توسعه و تولید میادین حوضه دریای خزر و سه استان ساحلی را در برنامه داشت که بر مبنای این طرح برای دستیابی به فناوری‏های مورد نیاز و انجام مطالعات پشتیبان برای انجام عملیات اکتشاف، توسعه و تولید در آب‏های عمیق برنامه‏ریزی شده است.

این گزارش می‏افزاید: طرح مقابله با بحران‏های احتمالی و نشت آلاینده‏های نفتی نیز با هدف کسب آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی و انتشار آلودگی نفتی در دست اقدام است و نقشه راهی نیز تحت عنوان نقشه راه اکتساب فناوری‏های اکتشاف عملیّات در آب‏های عمیق در این واحد تدوین شده است.

ارسال نظر