به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی، حمید جمالی جمال آباد گفت: از آنجایی که شرکت پرشیا هرمز دارای یک تیم مهندسی و تخصصی منحصر به فرد در نصب و راه اندازی ماشین آلات کشتی بوده و تجربه موفقی نیز در این زمینه داشته است، قصد داریم در زمینه ساخت شناورهای پشتیبان فراساحل با یکی از شرکتهای کشتیسازی داخلی مشارکت کنیم.
وی افزود: برای اجرای این طرح پیشبینیهای لازم صورت گرفته و برای فاینانس پروژه نیز اقدامات مفیدی انجام گرفته است.
وی در زمینه عملکرد 6 ماهه شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز گفت: در 6 ماهه اول امسال 80 درصد در تعمیرات ادواری و 40 درصد در تعمیرات سفری افزایش درآمد داشته ایم.
مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اضافه کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال حوضچه تعمیراتی پرشیا هرمز نوبت گیری شده است پیشبینی میکنیم درآمد شرکت در نیمه دوم امسال نیز مناسب باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه «شرکت پرشیا هرمز از نظر ظرفیت و امکانات تولید در ردیف یاردهای تعمیراتی تراز اول منطقه قرار دارد»، افزود: برخلاف یاردهای بزرگ حاشیه جنوبی خلیج فارس که اغلب مدیران و نیروهای ماهر آنها غیربومی هستند، تمامی متخصصان و نیروی کار این شرکت ایرانی بوده و با توانمندی کامل قادرند انواع پروژههای تعمیراتی رابا کیفیت مطلوب به سرانجام برسانند.
جمالی از دیگر مزیتهای شرکت پرشیا هرمز را تعرفههای تعمیراتی و خدماتی ذکر کرد که کاملا رقابتی بوده و به مراتب کمتر از تعرفههای حاشیه جنوبی خلیج فارس است.