کد خبر: ۲۰۴۷۱
تعداد بازدید: ۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

پرشیا هرمز وارد حوزه ساخت کشتی می‏شود

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اعلام کرد که این شرکت در زمینه ساخت کشتی در داخل با شرکت‏های دیگر مشارکت می‏کند.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی، حمید جمالی جمال آباد گفت: از آنجایی که شرکت پرشیا هرمز دارای یک تیم مهندسی و تخصصی منحصر به فرد در نصب و راه اندازی ماشین آلات کشتی بوده و تجربه موفقی نیز در این زمینه داشته است، قصد داریم در زمینه ساخت شناورهای پشتیبان فراساحل با یکی از شرکت‏های کشتی‏سازی داخلی مشارکت کنیم.

وی افزود: برای اجرای این طرح پیش‏بینی‏های لازم صورت گرفته و برای فاینانس پروژه نیز اقدامات مفیدی انجام گرفته است.

وی در زمینه عملکرد 6 ماهه شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز گفت: در 6 ماهه اول امسال 80 درصد در تعمیرات ادواری و 40 درصد در تعمیرات سفری افزایش درآمد داشته ایم.

مدیرعامل شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اضافه کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال حوضچه تعمیراتی پرشیا هرمز نوبت گیری شده است پیش‏بینی می‏کنیم درآمد شرکت در نیمه دوم امسال نیز مناسب باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه «شرکت پرشیا هرمز از نظر ظرفیت و امکانات تولید در ردیف یاردهای تعمیراتی تراز اول منطقه قرار دارد»، افزود: برخلاف یارد‏های بزرگ حاشیه جنوبی خلیج فارس که اغلب مدیران و نیروهای ماهر آنها غیربومی هستند، تمامی متخصصان و نیروی کار این شرکت ایرانی بوده و با توانمندی کامل قادرند انواع پروژه‏های تعمیراتی رابا کیفیت مطلوب به سرانجام برسانند.

جمالی از دیگر مزیت‏های شرکت پرشیا هرمز را تعرفه‏های تعمیراتی و خدماتی ذکر کرد که کاملا رقابتی بوده و به مراتب کمتر از تعرفه‏های حاشیه جنوبی خلیج فارس است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هر كس
|
Russian Federation
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
0
  جالبه ، عظيم گسترش كه بايد شناورهاى بزرگ تعمير كنه ، ميخواد بره جكت و سكوى نفت و گاز بسازه ( مصاحبه چند روز پيش دكتر سيف در همين سايت ) ، پرشيا كه بايد شناور تعمير كنه ، ميخواد بره شناور بسازه. به نظر ميرسه صنعت دريايي ( حوزه شناورى ) داره از منطق و خرد ، خالى ميشه. اينجاست كه دليل ورشكستگى كشتى سازان دليلش مشخص ميشه.
علی
|
Russian Federation
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
  خدا را شکر که کشتیرانها تصمیم گرفتن با کشتی سازها مشارکت کنند. این خبر خوبیه و اگر کشتیرانیها در ساخت مشارکت واقعی و همهجانبه کنند اتفاقا آنروز را باید جشن گرفت چون 30 سال است که فریاد میزنیم کشتیرانها از کشتی سازها دوری میکنند. تا همینجا هم خدا را شکر
صدرا
|
Russian Federation
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
  ای کاش کشتیرانها بیایند و سهام شرکت صدرا را هم بخرند. فکر کنم تنها راه نجات صدرا همین باشد. اگر کارفرمای کشتیران خودش مالک شرکت کشتی سازی بشود آنوقت خیلی از دعوا و مرافه ها تمام میشود. چون برای سود خودشان هم که شده کشتی های مورد نیازشان را به داخل میدهند.
ارسال نظر