کد خبر: ۲۰۵۲۷
تعداد بازدید: ۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

نفت خزر تقدیر کرد

مدیرعامل نفت خزر با اشاره به پایان موفقیت آمیز حفاری دومین چاه میدان نفتی سردار جنگل، گفت: اهداف متعالی صنعت نفت کشور در آب‏های حاکمیتی ایران در دریای خزر با همفکری، همسویی، تعامل و تبادل تجربه‏های سازنده همه تلاشگران این عرصه محقق شده است.

به گزارش مارین نیوز به نقل از شرکت نفت خزر ، به دنبال اعلام موفقیت آمیز حفاری دومین حلقه چاه اکتشافی در میدان سردار جنگل و کشف لایه‏های نفتی دیگری در این میدان، از سوی مدیریت‏ها، رؤسا و مدیران عامل شرکت‏های پیمانکاری این مجموعه، پیام‏های تبریک خطاب به این شرکت ارائه شده است، از جمله مدیرعامل شرکت نفت خزر در پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را به همه زحمتکشان و تلاشگران فعال در این عرصه اعلام کرد.

علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر، در این پیام تأکید کرده است که با  پایان موفقیت آمیز عملیات حفاری چاه دوم میدان سردار جنگل، برگ زرین دیگری از موفقیت‏های عملیاتی در تاریخ صنعت نفت کشور رقم خورد، شایسته است مراتب تقدیر و تشکر خود را به همه مدیران و کارکنان خدوم مجموعه شرکت‏های پیمانکار که از آغاز این راه پر فراز و نشیب با تلاش و کوشش خود، ما را در تحقق اهداف و برنامه‏هایمان یاری کرده‏اند، اعلام کنم.

اصولی در بخشی از این پیام، ضمن تشکر از زحمت‏های مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت حفاری شمال بعنوان پیمانکار راهبر سکوی ایران امیرکبیر، افزود: بدون شک حلاوت و شیرینی این موفقیت غرورآفرین با تلاش نیروهای متعهد و متخصص مجموعه شرکت‏های پیمانکاری داخلی در سال عزم ملی و مدیریت جهادی دوچندان شده است.

وی یادآور شد: اهداف متعالی صنعت نفت کشور در آب‏های حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر با همفکری، همسویی، تعامل و تبادل تجربه‏های سازنده همه تلاشگران این عرصه محقق شده است.

همچنین خلبان محمدی بخش، رئیس هیأت مدیره شرکت هواپیمایی یاس، که در جریان پروژه موفقیت آمیز حفاری دومین حلقه چاه اکتشافی در میدان سردار جنگل و آزمایش لایه‏های نفتی در این میدان همکاری داشته اند؛ طی پیامی این موفقیت را به شرکت نفت خزر اعلام کرد.

لازم به یادآوری است که شرکت هواپیمایی یاس بوسیله دو فروند بالگرد پیشرفته Mil-١٧١ طی دو سال گذشته با ارائه خدمات لجستیک هوایی در طول عملیات حفاری و انتقال تجهیزات و پرسنل عملیاتی به سکوی امیرکبیر و همچنین اجرای مانورهای متعدد در منطقه عملیاتی خزر در زمینه تسهیل و تسریع عملیات حفاری نقش اساسی را ایفا کرده است.

ارسال نظر