کد خبر: ۲۰۹۳۰
تعداد بازدید: ۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

هشتمين جلسه هم انديشي مديران و روساي شرکت نفت خزر

هشتمين جلسه هم انديشي مديران و روساي اين شركت در سايت صنعتی و پشتیبانی غرب خزر (رودسر) برگزار گرديد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر، علی اصولي مدير عامل شركت نفت خزر با تشریح فعالیت های انجام شده در سال 1393  استمرار فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و سه استان ساحلی و همچنین توسعه این اقدامات را ضروری خواند. اصولی با تقدير از زحمات تمام مديريت ها و واحدهاي شركت که در یکسال گذشته با تلاش خود نقش موثری در موفقیت های کسب شده شرکت داشتند، هدف از برگزاري اين جلسات را استفاده حداكثري از خرد جمعی کارکنان ، تبادل افكار و هم انديشي در خصوص مسائل كلان سازمان عنوان نمود و اظهار امیدواری نمود با تعیین نقاط قوت و ضعف در سال جاری ، هدف گذاری های لازم به منظور انجام هرچه بهتر فعالیت های آتی صورت پذیرد.

وی با اشاره به نتایج مطلوب حاصل از فعاليت هاي عملياتي و تلاش هاي به عمل آمده در سال جاري تصريح نمود: امسال نيز با لطف و عنايت خداوند متعال و با همدلي و هم راستايي در تمامي سطوح سازمان ، نتیجه زحمات همکاران رضايت بخش بود و با اتمام عمليات حفاري و آزمایش دومين حلقه چاه اكتشافي توصیفی در میدان نفتی سردار جنگل تا عمق 3500 متر توانستيم اهداف و برنامه هاي مورد نظر را به انجام برسانیم.

 مدیر عامل شرکت نفت خزر در پايان با تاكيد بر تداوم فعاليت هاي اکتشافی در درياي خزر و استانهاي شمالي كشور افزود: پیگیری های مستمری در خصوص اراضی رودسر با چشم انداز ایجاد مرکز پشتیانی غرب خزر در رودسر به همت واحدهای ذی ربط در شرکت انجام شده است که در آینده شاهد توسعه زیربنایی و صنعتي استانهاي شمالي كشور و ايجاد زير ساخت هاي لازم در این زمینه خواهیم بود.

شایان ذکر است جلسات هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر هر ماه به منظور بررسی اهداف و برنامه های در حال انجام و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی شرکت با هدف بهره گیری از نظرات همکاران تشکیل می گردد.

ارسال نظر