کد خبر: ۲۱۴۲۱
تعداد بازدید: ۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

پرتال جديد شركت نفت خزر رونمايي شد

در سالروز كشف نفت در درياي خزر (20 ارديبهشت سال 1391) با حضور اعضای هئيت مديره و کلیه مدیران و روسای شرکت نفت خزر، از پرتال جديد این شركت رونمايي شد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر، در پرتال جدید علاوه بر ارتقاء گرافیک و تنوع در صفحات اختصاصی و عمومی، بخش های فنی و تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت های این شرکت به لحاظ محتوا تغییرات چشمگیری داشته است .

مدير عامل شركت نفت خزر در مراسم رونمايي از پرتال جديد شركت اظهار داشت: امروزه وب سايت به عنوان اولين و مهمترين درگاه ارتباطي سازمان با مخاطبان مطرح مي‌باشد، به طوري‌ كه نياز مخاطبان با بهره‌گيري از بستر ديجيتال و سهولت دسترسي به اطلاعات از طريق جستجو در فضاي مجازي به راحتي قابل دستيابي است. اصولی نكته حائز اهميت درخصوص وب سايت‌ها را توسعه كيفي دانست و گفت: آنچه وب سايت‌ها را از يكديگر متمايز مینماید موضوع کیفیت و به روز بودن محتوای آن است. وی از مديران و کارشناسان شرکت و همچنین کلیه صاحب نظران و متخصصان خواست در به روز رساني و غناي اطلاعات پرتال از طریق انعکاس فعالیت ها در قالب ارائه مقالات کاربردی و گزارش های فنی در بخش های مختلف فنی اعم از زمین شناسی، حفاری، ژئوفیزیک، مهندسی نفت،HSE  و دیگر بخش های تخصصی مساعدت نمایند تا دستاوردها و اقدامات عملیاتی انجام شده در آبهای عمیق دریای خزر هرچه بهتر منعکس گردد.

شايان ذكر است در بخش تخصصی پرتال جدید، علاوه بر معرفی تجهیزات فراساحلی ویژه آبهای عمیق، فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و مقالات تخصصی مرتبط در این حوزه نیز برای علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال نظر