کد خبر: ۲۱۶۳۴
تعداد بازدید: ۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

گزارش عملكرد و برنامه هاي حراست شركت نفت خزر تشريح شد

به گزارش روابط عمومي شركت نفت خزر، رئیس و كاركنان ستادي و اجرایی واحد حراست با مدير عامل شركت ديدار نمودند.

به گزارش مارین نیوز، محمد رهبر، مشاور مدیرعامل و رئيس حراست شركت نفت، خزر ضمن ارائه گزارش عملكرد و فعاليت هاي انجام شده اين واحد در سال گذشته به تشريح فعاليت ها و برنامه هاي سال جاري پرداخت. وی با توجه به جايگاه حراست در سازمان اظهار نمود: حراست شركت نفت خزر با دستيابي به بخش عمده اي از اهداف سازماني خود به مرزهاي يك حراست استاندارد نزديك شده است.

علي اصولي مديرعامل شركت نفت خزر در اين نشست با تاكيد بر نقش واحدهای حراست در برقراري نظم و امنيت در شركت اظهار نمود: حراست ميبايستي با ايجاد اعتماد متقابل در ميان پرسنل و مديريت موجب تعالي سازمان گردد. وي يكي از دلايل موفقيت سازمان را تقوي، توكل به خدا و تلاش در انجام هرچه بهتر امور عنوان نمود و افزود: با توجه به ماموريت خطير و حساس اين شركت، افرادي كه در اين حوزه فعاليت مي كنند نقش عمده اي در ايجاد امنيت، آرامش و پيشگيري از مشكلات را در شركت دارند.

مديرعامل شركت نفت خزر با اشاره به وظايف چند وجهي واحد حراست از منظر امنيتي، اداري و انتظامي تصريح نمود: كنترل تردد نيروهاي خارجي در منطقه عملياتي خزر و سكوي اميركبير یکی از مهمترين وظايف اين واحد بوده كه براي حفظ و صيانت از سرمايه ملي ضروري مي باشد.

اصولي در پايان ضمن تقدير از زحمات كاركنان واحد حراست در انجام وظايف خطير سازماني، با ارزيابي مطلوب از عملكرد اين واحد اظهار اميدواري نمود با همدلي و استفاده از تجارب كليه همكاران در واحدهاي مختلف سازمان گامهاي موثري در راستاي اهداف شركت برداشته شود.

ارسال نظر