کد خبر: ۲۲۱۵۶
تعداد بازدید: ۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

در يازدهمين نشست هم انديشي مديران و روساي شركت نفت خزر

مديريت برنامه ريزي این شرکت به عنوان واحد نمونه درون سازماني معرفي شد . مديريت برنامه ريزي شركت نفت خزر در يازدهمين جلسه هم انديشي مديران و روسا به عنوان واحد نمونه درون سازماني معرفي و لوح تقدير دريافت نمود.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومي شركت نفت خزر، در يازدهمين نشست هم انديشي مديران و روساي اين شركت در منطقه عملياتي خزر ، مديريت برنامه ريزي به عنوان واحد نمونه درون سازماني معرفي و مهرداد واحدي مدير برنامه ريزي این شرکت به نمایندگی از همه کارکنان این مدیریت لوح تقديری را از مديرعامل شركت نفت خزر دريافت نمود .

در بخشی از متن لوح اهدايي به مديريت برنامه ريزي چنين آمده است :

با  ارج نهادن به مجموعه تلاش ها و خدمات صادقانه جنابعالي و همكاران محترمتان طي اين مدت  ، بدينوسيله با تقديم لوح تقدير ' واحد نمونه درون سازماني ' مراتب سپاس و قدرداني خويش را ابراز مي داريم. سلامتي ، توفيق و بهروزي آن مجموعه را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم .

این گزارش می افزاید ، دكتر واحدي پس از دریافت لوح تقدیر از همه ادارات زیر مجموعه مدیریت برنامه ريزي كه به رغم موانع و مشکلات فراوان با تلاش مستمر خود طی چند سال گذشته با همدلی و همراهی سهمي در موفقیت شرکت نفت خزر داشته اند تقدير و تشكر نمود .

شایان ذکر است  تهيه سامانه آرشيو اسناد فني ، ساماندهي اسناد و مدارك فني موجود در مديريت مهندسي و ساختمان و اداره ژئوفيزيك ، همراهي و ايجاد بانك هاي اطلاعاتي در سازمان متناسب با نياز كاربران و پياده سازي وب سايت جديد فارسي و لاتين شركت از عوامل اصلي در انتخاب مديريت برنامه ريزي به عنوان واحد نمونه درون سازماني عنوان شده است .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ROSTAM MILADI
|
Russian Federation
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
  مایه تعجب است اینها نفتی که تولید نکرده اند برای چه جایزه می دهند.
ارسال نظر