تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۰۳۸۷
تعداد بازدید: ۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش :

همگرایی بخش های مختلف کشور مدیون ولی فقیه است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:همگرایی وهمسویی بی سابقه ای که درسطوح مختلف کشور دیده می شود، مدیون سکانداری و قداست ولی فقیه است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:همگرایی وهمسویی بی سابقه ای که درسطوح مختلف کشور دیده می شود، مدیون سکانداری و قداست ولی فقیه است.

به گزارش مارین نیوز، امیر دریا دار دوم عرشه 'حسین آزاد' روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان افزود:این همگرایی تاکنون برکت های زیادی داشته و بزودی دستاوردهای بیشتری از آن در عرصه های مختلف، خود را نشان خواهد داد.
وی با اشاره به هفتم آذر روز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: با رهبری مقام عظمای ولایت ،انقلاب اسلامی نه تنها در حوزه های دینی و اعتقادی ،بلکه در سایر حوزه ها نیز پیشروی داشته و دنیا صدای حقانیت اسلام شیعی را شنیده و بر کارآمدی نظام مردمسالاری دینی مهر تایید زده است.
امیردریادار دوم آزاد ادامه داد: متخصصان ، افراد نظامی، دانشگاهیان، اصحاب رسانه ،فرهنگیان و زنان و مادران ایرانی وهمه اقشار جامعه نقش خود را به بهترین شکل ایفا می کنند واصحاب رسانه نیزجلودار مبارزه با تفکر ضداسلام و چالش های طراحی شده علیه جمهوری اسلامی هستند.
وی با تشریح راهبردها و استراتژی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ،رهنمودهای رهبری را نقشه راه و تعیین کننده مسیر حرکت این نیرو معرفی کرد که نگاه تحسین آمیز مردم جهان و اعتراف متخصصان نظامی دنیا به قدرت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشی از دستاوردهای این نیرو در اطاعت محض از رهبری است.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد:تمام افتخاری که نیروی دریایی ارتش به دست آورده به پشتوانه حمایت مردم است و می توان گفت ،ارتش و مردم در ایران با یکدیگر پیوند خورده و جدایی ناپذیرند.
امیر دریادار آزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های ایرنا اظهار داشت:نام خبرگزاری جمهوری اسلامی برازنده این رسانه است و در دفاع و تبیین دو وجه اسلامیت و ایرانیت نظام جمهوری اسلامی به بهترین شکل عمل کرده و در نگهبانی از منافع و مصالح نظام به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نگاه حرفه ای ایرنا درانعکاس اخبار و به ویژه اخبار نظامی را یک ارزش منحصر بفرد توصیف کرد که اعتماد فرماندهان ارشد نظامی را در پی داشته و هیچگاه نگران افشای اسرار نظامی و ملاحظه های امنیتی در اخبار ایرنا نیستند.
وی ازاستقلال ایرنا در سیاست های خبری و نداشتن وابستگی های جناحی به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مثبت نام برد که ان را به رسانه ای مطمئن و مورد اعتماد برای تمام نظام تبدیل کرده است.
رئیس خبرگزاری جهوری اسلامی مرکز هرمزگان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی (هفتم آذر ) فرآیندهای تولید خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی را تشریح کرد.
خلیل تنیده اظهار داشت: با وجود تنوع سوژه های خبری درهرمزگان و گستردگی جغرافیایی استان ،پوشش به موقع و کامل اخبار نیروی دریایی ارتش همیشه از اولویت های خبری این رسانه است.
وی ادامه داد:خبرگزاری جمهوری اسلامی از همه ظرفیت های خود برای انعکاس تلاش و مجاهدت نیروی دریایی استفاده می کند وآماده است در برنامه های رزمی و رزمایش های این نیرو ،خبرنگاران خود را همدوش یگان های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به این ماموریت ها اعزام کند.
در پایان این دیدار که درآستانه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی انجام شد،فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش وحجت الاسلام احمد حیدری مدیرعقیدتی سیاسی ارشد ارتش جمهوری اسلامی در هرمزگان با اهدای لوح تقدیر و یک تابلوی یادبود به رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان از همکاری و تلاش های این رسانه تقدیر کردند.


ارسال نظر