کد خبر: ۳۱۰۵۶
تعداد بازدید: ۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

سواحل مکران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه یابد

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های کشور گفت:توسعه سواحل مکران بایستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های کشور گفت:توسعه سواحل مکران بایستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.
به گزارش مارین نیوز، سرهنگ علی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه توسعه سواحل مکران به 2 بخش تقسیم می‌شود اظهارداشت: بخش اول مربوط به مسائل مناطق آزاد اقتصادی است که از سوی دولت انجام می‌شود.
وی در ادامه بیان‌داشت: بخش دیگر توسعه سواحل مکران شامل اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان جاسک است که در توسعه این مناطق می‌توان از آنها بهره‌برداری کرد.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، به ظرفیت‌های شهرستان جاسک و نقش آن در توسعه سواحل مکران اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی، آب سد جگین و اراضی مستعد کشاورزی از جمله ظرفیت‌هایی است که در تحقق اقتصاد مقاومتی و به تبع آن، توسعه مکران نقش بسزایی دارد.
علی نژاد با اشاره به نقش سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در راستای توسعه سواحل مکران، تصریح‌کرد: این مجموعه، با سرمایه‌گذاری در بخشی از اراضی کشاورزی جاسک  و ارائه تسهیلات به بسیجیان سبب تقویت بخش کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی شده است.
وی با اشاره به حضور سپاه و نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت شهرستان  جاسک افزود: مسئولان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم در جریان منطقه آزاد شدن این شهرستان، باید با تدبیر و مدیریت بهتر به دنبال رفع نگرانی مردم جاسک در این خصوص باشند.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به انتخابات پیش رو و  ضرورت افزایش بصیرت بسیجیان اشاره کرد و گفت: در سال جاری 2 انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری را پیش رو داریم که هر 2 حساس و سرنوشت ساز و در نوع خود بی‌نظیر است.
سرهنگ علی نژاد تاکید کرد: حضور نمایندگانی ولایتمدار، توانمند، شجاع در مجلس شورای اسلامی نیاز ضروری امروز کشور است و به فرموده مقام معظم رهبری، مردم با آگاهی و بصیرت ، نماینده اصلح را انتخاب و به مجلس بفرستند.
وی اذعان کرد: هرمزگانی ها نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، نمایندگانی را روانه مجلس کنند که آشنا به مشکلات استان باشند و از حقوق مردم مظلوم استان دفاع کرده و بتواند نقش نمایندگی خود را به نحو احسن انجام داده و در حق مردم کوتاهی نکنند.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان را یکی از قطب‌های اقتصادی کشور دانست و افزود:باید نمایندگانی اصلح از بین کاندیداها انتخاب شوند که برای  معرفی و توسعه ظرفیت‌های این استان مفید باشند.


ارسال نظر