کد خبر: ۳۱۲۸۰
تعداد بازدید: ۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

برای نجات فوک خزری تنها ۷هزار امضا باقی مانده است

مدیر دفتر آموزش و مشارکت‌‌های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تا قانونی شدن توقف شکار فوک خزری و حفاظت از این گونه در خطر انقراض بین ۵کشور حاشیه دریا خزر کمتر از ۷هزار امضا باقی مانده است.
مدیر دفتر آموزش و مشارکت‌‌های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: تا قانونی شدن توقف شکار فوک خزری و حفاظت از این گونه در خطر انقراض بین ۵کشور حاشیه دریا خزر کمتر از ۷هزار امضا باقی مانده است. 
به گزارش مارین نیوز، محمد درویش در خصوص کمپین مردمی حمایت از فوک خزری اظهار داشت: برای این که توقف شکار فوک خزری و حفاظت از این گونه در معرض خطر بین کشورهای حاشیه دریاچه خزر شکل قانونی گرفته و این دولت‌ها موظف به اعمال قوانین جدید در خصوص حمایت از این گونه ارزشمند در آیند، تنها کمتر از ۷هزار امضا الکترونیکی باقی مانده است.


وی ادامه داد: در مبنای گفت‌وگو‌های گروه حفاظت از فوک خزری با نمایندگانی یونپ، اگر انواع امضا الکترونیکی دوستداران و فعالان محیط زیست و حامیان این گونه در خطر انقراض به ۱۰۰هزار امضا برسد اجلاس کوپ ۶در سال ۲۰۱۶که با حضور نمایندگان سازمان ملل متحد و کشورهای حاشیه دریاچه خزر تشکیل خواهد شد حمایت از گونه‌های دریایی خزر را به شکل قانونی و الزام آور بین ۵ کشور حاشیه دریاچه خزر به اجرا در خواهد آورد.


مدیر دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند با مشارکت در این فعالیت به حفظ و بقای تنها پستاندار دریایی خزر کمک کنند چرا که حضور فوک خزر در دریای شمال مانند حضور یوزپلنگ در پهنه وطن اهمیتی راهبردی دارد.

محیط زیست گرایان و حامیان حقوق حیوانات برای کمک به حفظ زیست طبیعی دریای خزر می توانند با مراجعه به آدرس https://goo.gl/XKm1UW نسبت به ثبت امضا اقدام کرده و حمایت خود را از این گونه در حال انقراض دریای خزر اعلام کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
با سلام خدمت دوستان عزیز،به نظر من ما وظیفه داریم اژ این حیوانات نه تنها فوک بلکه تمامی حیوانات محافظت کنیم و کسانی که به این حیوانات بی زبون اسیب میرسونن رو به مجازات سنگین محکوم کنیم وقتی با زبون خوش حالیشون نمیشه باید به زور روی بیاریم من از قضیه زدن سگ در شمال بسیار افسرده شدم که فهمیدم هنوز حیوونایی وجود داره که وحشی تر از تمامی حیووناتن که اسمشون انسانه البته بلا نسبت دوستان .یا علی
ارسال نظر