کد خبر: ۳۱۷۳۱
تعداد بازدید: ۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

عمده ی جهش و اجرایی شدن عملیات در سایت نفتی رودسر در دولت تدبیر و امید

پس از انتشار صحبت های امام جمعه رودسر مبنی بر احتمال انتقال سایت نفتی خزر رودسر به مازندران و بازنشر تحلیلی آن ، واکنش های فراوانی نسبت به این موضوع در رسانه ها برانگیخته شد.
به گزارش مارین نیوز، در همین راستا، امیر جانبازی، فرماندار رودسر در گفتگو با خزرآنلاین با رد اخبار منتشر شده در خصوص انتقال سایت نفتی سردارجنگل به مازندران گفت: هیچ صحبتی در مورد انتقال سایت نفتی سردارجنگل رودسر به مازندران وجود ندارد.
وی افزود: این صحبت ها از کجا آمده؟ آقای عباسی عزیز و برادر ماست اما آقای عباسی که هنوز مسئولیتشان را بعهده نگرفته اند، شخص اصلی شهرستان فرماندار است و نباید هر صحبتی منتشر شود.
جانبازی با بیان اینکه به هیچ عنوان قرار نیست سایت نفتی سردارجنگل از شهرستان رودسر خارج شود اظهار داشت: چنین چیزی نبوده و نخواهد بود، تمامی هماهنگی ها برای اجرایی شدن این پروژه انجام شده است، مگر وزارت نفت می آید و جایی را به همین راحتی اجرایی میکند؟!
فرماندار رودسر تصریح کرد: اینکه رودسر بعنوان محل استقرار سایت نفت و گاز شناسانده شد باتوجه به شرایط، امتیازات و آیتم هایی است که وزارت نفت در نظر داشت و بسیاری از شهرستان های استان و حتی مازندران نیز کاندید بودند تا این سایت به آنجا منتقل شود و بر اساس امتیازاتی که وزارت نفت دداشت نشان دهنده ی آن بود که رودسر بهترین شرایط را برای استقرار این سایت دارد.
جانبازی اذعان کرد: عمده ی جهش و اجرایی شدن عملیات در این سایت نفتی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است، باید توجه داشت که در دو سال و نیم اخیر صحبت از این سایت نفتی بوده است و اگر پیگیری های دکتر نجفی در این خصوص نبود و اگر در راس این ماجرا حضور نداشتند مشکلات بسیاری بوجود می آمد، سه شنبه ی گذشته آقای استاندار، مدیرعامل شرکت نفت خزر را فراخوان کردند تا همراه با یک هیات استانی حضور داشته باشند و در این جلسه مقرر شد که هرچه سریع تر برای اجرایی شدن سایت نفتی خزر اقدام شود و خود شرکت نفت خزر برای اجرایی شدن اعلام آمادگی کرد.
وی در خصوص ایجاد شایعه در مورد انتقال سایت نفتی به مازندران گفت: پیمانکار پس از اتمام قراردادش به بنگاه مشاور املاک مراجعه کرد تا برای تسویه حساب خانه ای که از آنها اجاره کرده بود اقدام کند، صاحب این مشاور املاک از طریق تلگرام اقدام به پخش خبر به این صورت که پیمانکار پروژه ی شرکت نفت گفته است که به نکا مازندران می رود، کرد!
فرماندار رودسر با بیان اینکه سایت پشتیبانی نفت و گاز سردارجنگل در رودسر است و به هیچ عنوان بحث انتقال آن نبوده و نیست، افزود: دستور ویزه ی استاندار گیلان این است که هیچ مشکلی بر سر راه این پروژه از سوی ادارات کل مرتبط و... نباشد و اگر هم مشکلی وجود داشته باشد نباید جلوی کار این پروژه گرفته شود و لذا قرار بر این شد که شرکت نفت گزارشات محیط زیستی خودشان را نیز آماده کنند.
وی در پایان تاکید کرد: شکرخدا دولت تدبیر و امید در نهایت صداقت و شرافت قصد خدمت به مردم را دارد و قصد دارد هرگونه قولی که به مردم دادند را عملی کند. در دوره های گذشته گفته شد که ما صدهزار فرصت شغلی ایجاد میکنیم! اما عملا حرکتی صورت نگرفت و هماهنطور که عرض کردم، جهشی که صورت گرفت در زمان دولت تدبیر و امید بوده است و بنده بعنوان نماینده عالی استاندار در شهرستان میگویم که هر صحبتی در خصوص انتقال پروژه به خارج از استان کذب محض است و به امید خدا با توجه به هماهنگی های لازم به زودی عملیات اجرایی استقرار سایت نفتی خزر در شهرستان رودسر اجرا خواهد شد.


ارسال نظر