تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۷۷
تعداد بازدید: ۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

آشنایی با برگزیدگان جشنواره "دریا مسیر پیشرفت" / مخترعی جوان و پرانرژی

برگزیده بخش ابداع و اختراعات در مقطع دوم ابتدایی وقتی که اطلاعیه جشنواره دریا را در کانال شبکه اجتماعی مدرسه می بیند، بخش ابداع و اختراعات را بر میگزیند تا استعدادهایش را در آنجا شکوفا کند.
به گزارش مارین نیوز، دلارام عنایتی برگزیده بخش ابداع و اختراعات در مقطع دوم ابتدایی، شور و اشتیاق فراوانی به انجام کارهای پژوهشی و علمی دارد. وقتی که اطلاعیه جشنواره دریا را در کانال شبکه اجتماعی مدرسه می بیند، بخش ابداع و اختراعات را بر میگزیند تا استعدادهایش را در آنجا شکوفا کند. 
برای رسیدن به هدفش حدود سه ماه بصورت پرتلاش در کنار راهنمایی ها و کمک های پدر و تشویق های مادرش کار می کند تا طرح خودش را در زمینه تولید برق از امواج دریا ارائه کند. ابتدا مطالعات فراوانی را در مورد نحوه تولید برق از امواج دریا انجام و بعد با بررسی دقیقتر روش های قبلی، ایرادات آنها را شناسایی نموده تا روشی بهتر را ارائه دهد. 
این مخترع جوان عاشق دریاست و در اختراعش توجه بسیاری به مسائل محیط زیستی داشته تا این نعمت خدادادی را آلوده نکند. 
دانشمند نوجوان ما از طرح های بزرگش برای آینده گفت و با امیدواری فراوان اظهار داشت که در زمینه دریا اختراعات دیگری هم بزودی داشته باشد.

لازم به ذکر است از کلیه برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره که طی روزهای 17 الی 19 آبانماه برگزار می شود، تقدیر می گردد. 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سارا شاحسینی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
1
سلام دلارام جان . خوبی امیدوارم منو بشناسی . کلاس چهارم باهات بودم . من به تو افتخار می کنم که دوستی مثل تو دارم
. عاشقتم یه عالمه
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
آفرین
ارسال نظر