تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

رشد 5 برابری درآمد مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران فعالیت های گسترده ای در حوزه ساخت کشتی و سکوهای نفتی و تعمیر انواع شناورها دارد با توسعه فعالیت های شرکت؛ درآمدهای این مجتمع در پنج سال گذشته از رشد پنج برابری برخوردار شده است.
به گزارش مارین نیوز، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در 37 کیلومتری غرب بندرعباس با یک هزار و یکصد هکتار مساحت و 380 هکتار حوضچه آرامش و با هدف طراحی، ساخت و تعمیر انواع شناورها و همچنین طراحی، ساخت و نصب انواع سازه های فراساحلی احداث شده است. شرکت اکنون 6 شرکت وابسته به خود دارد و بخشی از سهام این هلدینگ متعلق به ایدرو است.


بنابراین گزارش، ساخت ۴ فروند کشتی تا ظرفیت باربری ۳۰ هزار تن، تعمیر انواع شناورها تا ظرفیت باربری ۸۰ هزار تن، طراحی مدیریت و ساخت انواع سکوهای نفتی و گازی و سازه‌های دریائی تا ظرفیت ۳۰ هزار تن، صادرات مواد نفتی و کانی برخورداری از امکانات منطقه ویژه اقتصادی کشتی‌سازی از جمله فعالیت های این شرکت است و در حال حاضر در راستای توسعه فعالیت های این شرکت درآمدهای این مجتمع در پنج سال گذشته ازرشد پنج برابری برخوردار شده ؛ به گونه ای که درآمدهای این شرکت از 90 میلیارد تومان در سال 1390 به 525 میلیارد تومان افزایش یافته است.
ایرنا در این زمینه به نقل از حمید رضاییان، مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران اصل  نوشته است:  "این رشد درآمدی ناشی از اقدام ها و برنامه هایی است که در این سال ها به مرحله اجرا درآمده است. مدیریت درست و اصولی موانع و مشکل های پیش رو می تواند سهم اشتغال کشور را افزایش دهد."
یادآور می شود : ساخت سکوی هیجدهم پارس جنوبی توسط این شرکت، رکوردی استثنایی برای کشورمان بود که توانست 62 روزه به گازرسانی برسد. سال 1393 فاز 16 پارس جنوبی را درزمان پنج ماه و 10 روزه تحویل کارفرما دادیم درحالی که پیش از این رکورد رسیدن به گاز از لحظه آغاز عملیات ساخت سکو در اختیار شرکت های کره ای بود. همچنین پروژه اخیردانش بنیان این شرکت در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام دوم شده است که نشان از برنامه ریزی درست است.


ارسال نظر